Wij werken met ACT versie 11.1.183.0 hotfix 1 en deze is gekoppeld een email Microsoft outlook 2003.
Als wij een email uit Act versturen wordt deze niet vastgeleged in de geschiedenis.
Bij email configuratie hebben wij wel vastgelegd het type geschiedenis dat dient te worden weergegeven namleijk : emailonderwerp en bericht.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Bij versturen email wordt geen geschiedenis vastgelegd
-
- Berichten:507
- Lid geworden op:18 okt
Re: Bij versturen email wordt geen geschiedenis vastgelegd
Is dit op alle pc's zo?
Het kan verschillende oorzaken hebben: Er kunnen onderdelen in Outlook zijn uitgeschakeld, het kan zijn dat er onderdelen niet goed geinstalleerd zijn, of dat er bestanden ontbreken. Je kunt voor het volledige artikel op de knowledge base van ACT! vinden: http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/19948.
Het kan verschillende oorzaken hebben: Er kunnen onderdelen in Outlook zijn uitgeschakeld, het kan zijn dat er onderdelen niet goed geinstalleerd zijn, of dat er bestanden ontbreken. Je kunt voor het volledige artikel op de knowledge base van ACT! vinden: http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/19948.