Licentie foutmelding

Het Nederlandse Act! forum
Bennie Derks
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb

Licentie foutmelding

Bericht door Bennie Derks » 17 apr

Wij hebben een abonnement maar krijgen nu toch een melding over het abonnement alsof de licentie niet meer geldig is. Ik weet zeker dat we betaald hebben. Kom er niet meer in!
Help!

Inge van Gemert
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 apr

Re: Licentie foutmelding

Bericht door Inge van Gemert » 17 apr

Je kunt de hotfixes downloaden vanaf https://www.act.com/resources/downloads als je Act! v18 of hoger gebruikt. voor oudere versies heb je een nieuwe licentie nodig. Neem daarvoor contact met ons op. Je bent in geen geval je gegevens kwijt, de database is altijd weer te openen.

Bennie Derks
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb

Re: Licentie foutmelding

Bericht door Bennie Derks » 17 apr

Bedankt het is gelukt.

Marie de Waard
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 okt

Re: Licentie foutmelding

Bericht door Marie de Waard » 17 apr

Zelfde hebben wij ook gehad. Had wel wat mails voorbij zien komen maar er niet bij nagedacht dat dit kon gebeuren. Wij zijn 3 uur bezig geweest om op alle computers en de server de hele installatie opnieuw te doen.
We kregen foutmeldingen en dus moest helemaal verwijderen en opnieuw installeren. Maar nu hebben we wel meteen 21 dus zijn we weer helemaal bij.

Plaats reactie