Act! reageert niet

Het Nederlandse Act! forum
Gast

Na de upgrade naar Windows 10 kun je de melding krijgen "Act! reageert niet meer". Daarna wordt Act! gesloten en kun je niet meer in de database inloggen. Wat je dan moet doen is het volgende: 1. Klik met de rechtermuisknop op de Start knop en kies Uitv

Bericht door Gast » 27 aug

Na de upgrade naar Windows 10 kun je de melding krijgen "Act! reageert niet meer".
Daarna wordt Act! gesloten en kun je niet meer in de database inloggen.


Wat je dan moet doen is het volgende:


  1. Klik met de rechtermuisknop op de Start knop en kies Uitvoeren

  2. Typ in actdiag en klik op enter.

  3. Klik OK als je een welkom scherm krijgt

  4. Kies Tools - Delete Preference files.

  5. Sluit actdiag en start Act! op.

Als het niet lukt en je toch nog problemen hebt kun je contact met ons opnemen.


Inge van Gemert
INKEY automatisering