ACT Adresboek steeds opnieuw koppelen

Het Nederlandse Act! forum
Robatech
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 apr

ACT Adresboek steeds opnieuw koppelen

Bericht door Robatech » 15 apr

Ik heb een vreemd probleem bij de 2 laptops van onze monteurs. Iedere keer wanneer zij de laptop opstarten en Outlook openen moeten zij het adresboek van ACT opnieuw toevoegen. Bij onze vaste workstations is dit niet het geval. Ze loggen op kantoor altijd op de zelfde manier met kabel aangesloten en een vast ipnummer in. De profielen staan lokaal op de laptop en komen niet van de server.

Thuis gebruiken ze de laptop ook, maar loggen dan in met hun lokale naam en WW.

We gebruiken ACT2013.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft?

Oscar

Inge van Gemert
Berichten: 507
Lid geworden op: 18 okt

Re: ACT Adresboek steeds opnieuw koppelen

Bericht door Inge van Gemert » 22 apr

Dat kan diverse oorzaken hebben, zie dit artikel:
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/13531
of deze:
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/17431

In de meeste gevallen heeft de gebruiker Outlook gestart terwijl de database niet beschikbaar was. Je kunt dan in ACT! bij Extra - Voorkeuren tabblad email het adresboek weer toevoegen.

Plaats reactie