Ik heb een vreemd probleem bij de 2 laptops van onze monteurs. Iedere keer wanneer zij de laptop opstarten en Outlook openen moeten zij het adresboek van ACT opnieuw toevoegen. Bij onze vaste workstations is dit niet het geval. Ze loggen op kantoor altijd op de zelfde manier met kabel aangesloten en een vast ipnummer in. De profielen staan lokaal op de laptop en komen niet van de server.
Thuis gebruiken ze de laptop ook, maar loggen dan in met hun lokale naam en WW.
We gebruiken ACT2013.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft?
Oscar
ACT Adresboek steeds opnieuw koppelen
-
- Berichten: 507
- Lid geworden op: 18 okt
Re: ACT Adresboek steeds opnieuw koppelen
Dat kan diverse oorzaken hebben, zie dit artikel:
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/13531
of deze:
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/17431
In de meeste gevallen heeft de gebruiker Outlook gestart terwijl de database niet beschikbaar was. Je kunt dan in ACT! bij Extra - Voorkeuren tabblad email het adresboek weer toevoegen.
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/13531
of deze:
http://kb.sagesoftwareonline.com/app/an ... a_id/17431
In de meeste gevallen heeft de gebruiker Outlook gestart terwijl de database niet beschikbaar was. Je kunt dan in ACT! bij Extra - Voorkeuren tabblad email het adresboek weer toevoegen.