Bedrijfsmap weg na synchroniseren

Het Nederlandse Act! forum
Evert
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb

Bedrijfsmap weg na synchroniseren

Bericht door Evert » 14 feb

Wie heeft een oplossing voor een behoorlijk probleem; na het synchroniseren van mijn laptop zijn een aantal klanten mappen verwijderd uit de database. Ik heb naar ik weet geen instellingen gewijzigd. Opvallend is wel dat de meeste van de verwijderde klanten mappen door mij afgelopen dag bekeken/bewerkt zijn. Wellicht is er ergens een instelling gewijzigd, ik heb alleen geen idee waar ik het moet zoeken. Wie heeft een idee?

Inge van Gemert
Berichten: 507
Lid geworden op: 18 okt

Re: Bedrijfsmap weg na synchroniseren

Bericht door Inge van Gemert » 15 feb

Ik neem aan dat je met 'Klant mappen' de contactpersonen in ACT! bedoelt?
Het zou kunnen dat je ze (onbedoeld) verwijderd hebt. Je kunt in je eigen geschiedenis terug vinden of dat zo is. (Selectie - Mijn record - tabblad geschiedenis) Als dat zo is zul je een backup moeten terugzetten om je contacten te herstellen.

Plaats reactie