Synchronisatie PDA en laptops

Het Nederlandse Act! forum
Shumster

Bericht door Shumster » 01 apr

Prima, heel veel succes ermee!
Heb jij trouwens ook iets gedaan aan acceptatie van werknemers bij de introductie van ACT! ? Ik heb het gevoel dat ik hier nog iets aan moet doen maar ben nog niet uit over de aanpak. Enige tips?
Dank je!
Groetjes

Shumster

Bericht door Shumster » 19 apr

:!: Ik heb een dringende vraag omtrent het synchroniseren van een laptop met de centrale database. Zojuist is de synchronisatieperiode verstreken terwijl er nog gegevens gesynchroniseerd moeten worden. Wat is hiervoor de oplossing? Graag zo snel mogelijk een reactie aub!!!

Alvast bedankt!!! :!:

Inge van Gemert

Bericht door Inge van Gemert » 19 apr

Helaas is hier niets aan te doen. De remote database zal opnieuw aangemaakt moeten worden.
succes.

Shumster

Bericht door Shumster » 21 apr

Dat is zeer spijtig. Wat is sowieso de functie van het instellen van een synchronisatieperiode? Je kunt toch elk moment kiezen om de synchronisatie te beeindigen?

Shumster

Bericht door Shumster » 27 apr

Dringend!!
Het is toch noodzakelijk dat de gegevens vanuit de remote database in de centrale database komen. Ik heb de IMPORT functie al geprobeerd, maar dan krijg ik een foutmelding. Heeft iemand een tip om dit toch de realiseren?

Alvast bedankt!!

Shumster

Bericht door Shumster » 27 apr

Ik heb al een oplossing gevonden voor mijn probleem. Misschien ook handig voor mensen die hetzelfde probleem tegenkomen:

Ik heb een back-up gemaakt van de remote database (File > Back Up > Database). Deze back-up heb ik met behulp van de Restore functie (File > Restore en dan Restore As) hersteld. Nu wordt de database niet meer gezien als remote database en is importeren van gegevens wel mogelijk (File > Import).

KeesBD

Re: Synchronisatie PDA en laptops

Bericht door KeesBD » 31 jan

Kun je mij helpen met het instellen van een synchronizatie van de laptop?

Inge van Gemert

Re: Synchronisatie PDA en laptops

Bericht door Inge van Gemert » 11 feb

bedankt janet73 lachen

Plaats reactie