Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Helpdesk | Act! CRM Support Helpdesk
Helpdesk
137
Ja Nee
Verberg onderwerp berichten
Ja Nee
Oneindig scrollen
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 10 '08 om 12:23 pm
Hier kun je de nieuwste versie downloaden:
<!-- m -->http://global.dymo.com/img/compel/WUciG ... uB2XRM.zip<!-- m -->
daarna:

Start ACT! opnieuw op. Er is een nieuwe optie bijgekomen in het menu Extra (of “Tools”)
Aanpassen van deze standaard formaten, wijzig “Dymolbl.ini”:
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\DYMO Label\Dymolbl.ini
[code:2alb18eg]E
0reacties
52x bekeken
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 10 '08 om 11:01 am
Installeer [url=http://www.actforum.nl/download/NL%20ACT!%2010.0.1%20-%20LC%20Hotfix%201%20actplanner.exe:oq47295m]deze hotfix[/url:oq47295m] voor ACT!2008 Nederlands als de ACT! planner niet start.[/url]

0reacties
34x bekeken
Erik! geplaatst Sep 30 '08 om 6:58 pm
Wanneer ik een rapport draai met de sjabloon activiteiten zie ik er geen logica in. Activiteiten staan niet op chronologische volgorde. Ik wil echter dat alle activiteiten netjes op volgorde staan, op basis van de datum en de tijd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Bedankt voor de reactie

Voorbeeld:
25-9
30-9
25-9
28-9
30-9
30-9

Ik wil echter:
25-9
25-9
28-9
30-9
30-9
30-9

0reacties
51x bekeken
recent door  ·  Oct 6 '08 om 5:54 pm
Janth geplaatst Sep 29 '08 om 12:56 pm
Wij werken met ACT! Professional for Workgroups 8.0 Version 8.0.2.82 en regelmatig komt het voor dat de ALARM box niet kan worden geopend. Na het afsluiten en opnieuw starten van ACT werkt het weer normaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

1reacties
42x bekeken
Act! gebruiker geplaatst Sep 24 '08 om 6:41 pm
Wat kan er aan de hand zijn als Act er bijna 30 seconden over doet om een verkoopkans toe te voegen?

Act 10.0
Dell Vostro 200
Intel e6550 @2.33GHZ
RAM 3,00 GB
Windows Vista Business SP1

0reacties
48x bekeken
recent door  ·  Sep 25 '08 om 10:14 pm
Kan iemand ons helpen? Wij hebben één vaste c'er en 4 laptops en synchronisatie lukt sinds een aantal weken niet meer.

Het programma heeft duidelijk problemen met automatische datum registratie en geeft de foutmelding 'error on line 22 near 2008' of

een foutmelding bij de synchro 'checking for exceptions' - column 's'. Alleen weet ik niet wat 'column s' is en dus kan ik het prob
0reacties
40x bekeken
recent door  ·  Sep 21 '08 om 8:41 pm
jeffrey geplaatst Sep 2 '08 om 11:12 am
Hallo ik heb een vreemd probleeem ineens kon ik niet meer koppelen en was het handje schudden grijs. Ik heb het ACT adres boek weggegooid en wou hem opnieuw toevoegen nu kan ik hem niet meer selecteren ..Heeft iemand een oplossing voor dit.

alvast bedankt.

mvg

0reacties
62x bekeken
recent door  ·  Sep 3 '08 om 3:24 pm
Zodra ik bij 'Mijn record' probeer op de knopjes met de 3 puntjes rechts van de telefoonnummers te klikken, staat dit bij al mijn telefoonnummers op 'nederland [1]'. Daardoor worden de telefoonnummers zonder de +31 gesynchroniseerd naar Outlook (via DoubleLook) en vervolgens via Outlook ook zonder +31 naar mijn mobiele telefoon. Ik kan vervolgens in het scherm 'Telefoonnummer invoeren' bij 'Land'
0reacties
83x bekeken
recent door  ·  Sep 3 '08 om 8:18 am
Act! gebruiker geplaatst Aug 12 '08 om 3:55 pm
Hoi,

Is het mogelijk om de pop up window die men krijgt bij de verkoopkansen (waneer men een nieuwe kans invult) te bewerken. Dit omdat we graag de invul velden willen beperken tot bepaalde voor gedefineerde lijsten. Zijn er expansies als SDK die men nodig heeft om dit te doen of is het een vaste keuze die men niet kan beinvloeden?

Vriendelijke groeten

Jonas Norrby

0reacties
46x bekeken
recent door  ·  Sep 2 '08 om 10:17 pm
Hoi,

ACT2008 versie 10.
Als email staat outlook geconfigureerd

Als ik een email stuur (schrijven -> email) vanuit een contactpersoon met twee verschillende email-adressen (algemeen en persoonlijk) dan wordt deze gestuurd aan het algemene adres. Hoe kan ik dit wijzigen naar het persoonlijke adres?


Alvast bedankt.

0reacties
47x bekeken
recent door  ·  Sep 2 '08 om 10:16 pm
Elsmannetje geplaatst Aug 29 '08 om 12:27 pm
Goedemiddag,

Op een PC in ons netwerk verschijnt plots de melding dat de trialversie van Act! verlopen is en dat er nu een registratiecode gegeven moet worden. Op deze PC draait echter al ruim 'n jaar de geregistreerde versie. Hoe kan dit ineens en hoe voorkom ik dat ik onnodig een licentie moet aanvragen?

0reacties
45x bekeken
recent door  ·  Aug 31 '08 om 10:51 am
TomvanWoerkom geplaatst May 21 '08 om 10:20 pm
Om de contacten te synchroniseren in mijn Nokia 9500 moest ik onder ACT!2000 in Outlook een contactpersonenbestand maken. In ACT! 2008 werkt dat allemaal een beetje anders, maar het lukt me niet. De Act database is inmiddels te zien in het adresboek van Outlook, maar hoe breng ik dat adresboek nu over naar "contactpersonen", zodat de gevraagde synchronisatie tot stand kan worden gebracht?

0reacties
38x bekeken
recent door  ·  Aug 21 '08 om 1:08 pm
Edwin geplaatst Jul 4 '08 om 10:21 pm
Wij gaan binnenkort upgraden naar Act2008 NL ST for workgroups en hebben tot nu toe altijd Internet mail gebruikt en helemaal geen outlook.
Omdat we onze office pakketten ook moeten upgraden wil ik graag advies hebben of we wel of geen outlook moeten kiezen. Wat zijn de voor en nadelen?
Als we outlook kiezen welke versie hebben we dan nodig de versie Business contact manager of de gewone?
We hebb
0reacties
47x bekeken
recent door  ·  Aug 21 '08 om 1:00 pm
Bert Haver geplaatst Jan 25 '08 om 12:29 pm
Ik wil graag voor alle velden waar telefoonnummers ingevoerd worden de instellingen op een vrij formaat hebben (staan nu op Ierland) zonder dat ACT iets toevoegt aan de telefoon string die ingegeven wordt. Op welke wijze kan ik dit uitvoeren?

0reacties
57x bekeken
recent door  ·  Aug 21 '08 om 12:05 pm
Het is je misschien opgevallen, maar de KB van <!-- w -->http://www.act.com<!-- w --> is veranderd.
Als er in dit forum wordt verwezen naar een artikelnummer zoals:
[url:37jixhq5]http://itdomino.act.com/act.nsf/docid/16520[/url:37jixhq5]
dan wordt dat:
[url:37jixhq5]http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=16520[/url:37jixh
0reacties
39x bekeken
recent door  ·  Aug 18 '08 om 9:08 pm
EricDoFl geplaatst Jul 10 '08 om 4:35 pm
Ja ja, we hebben een SqlDateTime overflow <!-- s:-) --><!-- s:-) -->

De melding luidt: Failed to synchronize with the server. Server error description: SqlDateTime overflow. Must be between 1/1/1753 12:00 AM and 12/31/9999 etc etc.

Iemand een idee wat te doen. Draait op laptop met XP Pro. Server ook XP pro. Een andere laptop synchroniseert prima.

Ben benieuwd of iemand mij kan hel
:-)
0reacties
57x bekeken
recent door  ·  Aug 18 '08 om 9:06 pm
Jochen geplaatst Jul 1 '08 om 1:14 pm
Wij gebruiken ACT 2008 by Sage Prenium

Gisteren een succesvolle upgrade gedaan. MS Word ingesteld als tekstverwerker.

Maar wanneer we sjablonen proberen te bewerken: ACT --> schrijven - > sjabloon bewerken

krijgen we geen ACT invoegmenu. Er is helemaal geen ACT-menu in MS WORD zoals de handleiding daar wel naar verwijst.

help!

3reacties
39x bekeken
Gisteren hebben wij ge-upgrade van ACT!2000 naar ACT2008 (NL).

overal indruk: fantastisch. We zijn er erg blij mee.

Er zijn echter 2 clients (Windows XP Pro) die de volgende foutmelding geven:
(zie bijlage).
"Adresboekservice van ACT! is niet op juiste wijze geconfigureerd of de geconfigureerde database is vergrendeld!"

ik heb al geprobeerd "OUTLOOK --> HELP --> ANALYSE en HERSTEL.

Maar
:roll:
3reacties
39x bekeken
Steve geplaatst Jun 3 '08 om 1:24 pm
I.v.m. de trial van versie 10 waar ik nu mee aan het testen ben heb ik een aantal vragen;

- Is het ook mogelijk om bepaalde velden direct te laten koppeling met een vermelding in je agenda.
Bijv. als ik een afspraak heb gemaakt met iemand dat ik op dag x iets moet 'checken' dat dan automatisch op die dag (de dag van het aangemaakte veld) een melding in mijn agenda komt?

- Is het mogelijk om con
:D
0reacties
72x bekeken
recent door  ·  Jun 12 '08 om 9:58 am
Steve geplaatst Jun 6 '08 om 7:22 pm
Ik heb vanuit act6 een export gemaakt naar een txt bestand en probeer deze in te voeren in act10 (trial versie) echter krijg ik continue alleen maar het eerste adres ingevoerd.

Ik heb zelfs een test gedaan met alleen een klantadres met huisnummer, om te checken of er iets fout gaat in bijv. een veld, maar zelfs bij zo'n simpele lijst gaat het nóg fout...

Iemand enig idee hoe ik deze elen
:mrgreen:
1reacties
27x bekeken
TomvanWoerkom geplaatst May 26 '08 om 10:14 am
Na het koppelen van een binnengekomen mail aan een contactpersoon verwijder ik de mail uit de IN-box. Soms krijg ik dan een melding: Just-in-Time foutopsporing: Debugger: Nieuw item van MS script editor. Als ik op nee klik herhaalt zich dit enkele keren, als ik op ja klik lijkt dit niets op te sporen. Deze hele boodschap zegt mij niets en is volgens mij bij versie 2007 er in gekomen. Waarvoor die
0reacties
30x bekeken
Act! gebruiker geplaatst May 20 '08 om 8:37 pm
Wat kan ik doen als het kopieren van een verkoopkans erg lang duurt?
Ik kopieer en plak gewoon met CTRL-C en CTRL-V...

Act Versie 10.0.1.199
PC = Dell Vostro met intel Duo E6650 @2,33 GHz en 3 Gb gegeugen.
Windows Vista Business 6.0

0reacties
40x bekeken
recent door  ·  May 22 '08 om 8:30 am
Beste Act-kenners,
ik moet vaak afspraken inplannen voor 2 actgebruikers met 1 contactpersoon tegelijkertijd dus collega x en collega y hebben samen een afspraak met contactpersoon Z.
Als ik dat doen, dan plan ik namens de ene gebruiker en selecteer ik de andere gebruiker bij Plannen met... evenals de contactpersoon Z. Dan zie ik vervolgens in de agenda een afspraak met "Meerdere contactpersonen"
0reacties
52x bekeken
recent door  ·  May 20 '08 om 11:03 pm
Miranda Rothkrans geplaatst May 1 '08 om 7:10 pm
Hallo,
het standaard rapport Tasks geeft, als je de selectie juist maakt, een overzicht per contactpersoon van Historie (afspraken die al zijn geweest) en geplande activiteiten. Hij zet alles onder elkaar. Nu kun je niet zien per item of het Historie is of nog moet worden uitgevoerd omdat Status niet is ingevuld. Ik heb het rapport proberen aan te passen door bij Status het veld Resultaat (hoort
0reacties
38x bekeken
recent door  ·  May 19 '08 om 9:48 am
Act! gebruiker geplaatst Jan 18 '08 om 12:37 pm
Ik heb Act 6.0 geinstalleerd op een nieuwe PC onder Vista Business.

Als ik nu een document wil maken middels een standaard Act-template zegt Act! : "De tekstverwerker kan niet worden geopend. U beschikt mogelijk niet over voldoende beveiligingsmachtigingen in Windows. Act!-tekstverwerker."

Ik ben volledige bevoegheid over deze PC en ben als beheerder aangemeld. Bovendien heb ik Office 2003
0reacties
48x bekeken
recent door  ·  May 18 '08 om 4:00 pm
tjeerd H geplaatst May 13 '08 om 12:13 pm
Ik gebruik Act 10 en Outlook van Office 2003 Professional voor het emailen. In begin ging het goed, maar gisteren had ik een probleem dat opgelost leek met het herstarten van het systeem. Vandaag blijft het probleem optreden.

Als ik nieuw email maak in Outlook of een reply geef op een met Outlook ontvangen bericht kan ik het bericht maken maar zodra ik verzenden klik krijg ik een melding dat er
0reacties
34x bekeken
recent door  ·  May 16 '08 om 4:32 pm
Dowload en pak deze uit.
Kopieer het SkipLogin.DLL bestand naar de map "C:\Program Files\ACT\Act for Windows\Plugins"
Daarna rechtermuisknop op de ACT! snelkoppeling op je bureaublad.
Kies Eigenschappen
Wijzig de snelkoppeling in het volgende formaat:

[Pad naar ActSage.exe] "[Pad naar PAD Bestand]" -U "[Gebruikersnaam]" -P "[wachtwoord]"

bijvoorbeeld:

[code:57gy5z08]"C:\Program Files\ACT\Act
0reacties
40x bekeken
recent door  ·  May 16 '08 om 12:05 pm
tjeerd H geplaatst May 12 '08 om 4:19 pm
Ik heb Act 10.0.1.199 Dutch since 30-4 running op mijn PC met Vista business. Op de PC van mijn partner met Win XP SP2 heb ik een andere licentie Act 10.0.1.199 geinstalleerd. Als ik op haar PC kies voor Database openen en naar de map op mijn PC ga waar de database staat krijg ik de foutmelding "Kan databasemap A_Relas_all files met supplementaire bestanden niet op deze locatie SYSTEEM1 vinden. D
0reacties
58x bekeken
recent door  ·  May 12 '08 om 7:02 pm
Voor wie AutoAdmin programma gebruikt om automatisch op de server de ACT! database te backuppen: Hieronder een handleiding om dit programma als een services op de server te laten draaien. Daardoor hoef je niet als user aangemeld te blijven.

1. Stel eerst AutoAdmin helemaal in, maak je "timeslot" aan.
2. Sluit AutoAdmin af. Je mag het NIET meer zien in de systemtray rechtsonder in bij de tijd.
0reacties
30x bekeken
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
With selected deselect topics
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept