shopify stats
Helpdesk
136
Ja Nee
Verberg onderwerp berichten
Ja Nee
Oneindig scrollen
BertS geplaatst Sep 4 '09 om 8:36 am
Hallo,

Ik heb een aantal groepen en subgroepen aangemaakt. Nu wil ik dat alle contacten die lid zijn van één van de subgroepen, automatisch ook lid zijn van de hoofdgroep. Is dat op de een of andere manier te realiseren, of moeten ze dan allemaal handmatig worden toegevoegd?

bedankt,
Bert

0reacties
53x bekeken
recent door  ·  Sep 17 '09 om 10:51 am
Inge van Gemert INKEY geplaatst Sep 9 '09 om 8:19 pm
U kunt nu ACT!2010 bij ons vinden. Deze nieuwe versie van ACT! heeft veel mooie nieuwe functies. Een moderne nieuwe interface, het start scherm bijvoorbeeld maar ook de knoppenbalken zijn vernieuwd. Inhoudelijk zijn er een aantal nieuwe functies toegevoegd zoals een aanpasbaar verkopen-scherm. U kunt nu een layout aanmaken voor de verkoop gegevens, net zoals bij de contactpersonen. Met daarin ook
0reacties
26x bekeken
Act! gebruiker geplaatst Aug 6 '09 om 2:05 pm
ACT 2008 Premium
Poging Database aan te maken via nieuwe database. Blijft constant aangeven dat die in werking is. Krijgt fout melding
"Object reference not set to an instance of an object"

Verder op mijn eerdere post we krijgen consequent geen fout melding alleen dat die de aanpassing aan het verwerken. Treed vaak op wanneer we een verkoop perspectief aanpassen.

Grtn

Jonas

0reacties
45x bekeken
recent door  ·  Aug 6 '09 om 8:49 pm
Wanneer ik een mailing wil versturen en niet alle contactpersonen zijn bekend, dan krijg ik een 'extra' spatie bij de adresregel.

De velden zien er als volgt uit:
<Company>
<Prefix> <Contact>
<Address 1>
<Postal Code> <City>

Na het mergen ziet het er als volgt uit:
KPN
Postbus 999
2009 BA URK

Hoe kan ik dit oplossen? Ik loop nu alle brieven langs waar ge
0reacties
45x bekeken
recent door  ·  Jun 12 '09 om 11:30 am
Mark HEVAMI geplaatst May 27 '09 om 10:39 am
Het lukt niet juist meer om ACT (contacten en activiteiten) te synchroniseren met mijn HP PDA.
Active sync van microsoft start goed op, verbinding is OK.

Active sync "ziet" slechts ca 100 contacten, volgens mij alleen de nieuwste. De oudere zijn verdwenen uit de PDA.
Ik heb geen filter ingeschakeld, de instelling staan op "ACT will overwrite".

In de PDA staan nu zo'n 80 bedrijven/100 contact
0reacties
43x bekeken
recent door  ·  Jun 2 '09 om 10:24 am
Act! gebruiker geplaatst May 25 '09 om 8:28 am
Ik probeer de ACT10Demo.PAD op te starten. Nu vraagt het systeem om gebruikersnaam en wachtwoord. Deze heb ik volgens mij nog niet. Hoe ga ik nu verder?

0reacties
41x bekeken
recent door  ·  May 25 '09 om 9:33 am
De synchronisatie lukt helaas nog steeds niet. Bij 2/3 van de balk stopt de synchronisatie.
De gegevens van Act! en Snelstart heb ik naast elkaar gelegd, maar kan geen euvels meer vinden. Dingen als tekst in telefoonvelden, dubbele klantnummers voor Klant en Leverancier gewijzigd.
Als ik per klant op bijwerken druk (heel leuk 4500 keer <!-- s:? --><!-- s:? --> ) dan doet hij het wel
:?
0reacties
53x bekeken
recent door  ·  May 23 '09 om 12:18 am
Act! gebruiker geplaatst Apr 15 '09 om 8:32 am
Sinds een paar dagen krijgen we continue een foutmelding tijdens het synchroniseren dat de server out of memory is.
Als ik dan bij de Task Manager van de server kijk naar de processes dan valt me op dat het programma onderdeel Act Framework Synchronization Service.exe ongeveer 1Gb Memory gebruikt. Als ik het process afsluit en daarna weer handmatig opstart dan is alles weer oke en kunnen we weer
0reacties
35x bekeken
recent door  ·  Apr 15 '09 om 11:32 am
Act! gebruiker geplaatst Feb 10 '09 om 3:27 pm
Ik heb vandaag een report template opgemaakt om een lijst te trekken van de offertestatus van onze prospects (die heben we aangemaakt in het contact sheet - en dus niet in het opportunities tabblad). In het 'veld' status offerte staan een aantal list values die we zelf gecreëerd hebben.

Ik wil die list values nu in een filter voor dit report steken, maar dat lukt me niet. Ik krijg altijd s
0reacties
36x bekeken
recent door  ·  Apr 15 '09 om 9:24 am
Act! gebruiker geplaatst Apr 7 '09 om 3:40 pm
Bij het aanpassen van verkoopperspectieven, notities of iets dergelijks krijgen gebruikers vaak een pop up waarbij ACT aangeeft dat het bezig is deze te verwerken. Normaal gaat deze na enige tijd weg, soms gaat die niet weg (ook niet na 1 tot 2 uur) en sluiten gebruikers ACT af terwijl die nog aan het verwerken is. Dit leek geen probleem te geven maar soms lijkt het nu alsof de aanpassingen niet
1reacties
30x bekeken
Miranda Rothkrans geplaatst Dec 23 '08 om 3:19 pm
Wij willen aan 500 contactpersonen in Act (die een emailadres hebben) dezelfde mail sturen.
Iedere mail is dan slechts aan 1 persoon gericht en niemand kan de anderen zien.
De mailing moet niet vastlopen vanwege het groot aantal mails.
We werken met Act 2008 Nederlandse versie, Windows Vista en Office 2007.
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken?
Met vriendelijke groet,
Miranda

0reacties
40x bekeken
recent door  ·  Mar 31 '09 om 2:01 pm
Act! gebruiker geplaatst Mar 23 '09 om 11:42 am
LS,
Ik ben bezig om 2 databases op te schonen, eentje is 'klanten' en de ander is 'prospects'. Ik wil eigenlijk als het ff kan gewoon de database 'klanten' importeren in 'prospects' en daarna de bestaande klanten er weer uitgooien en andersom.

Helaas gaan er gegevens verloren. In de wizard van het importeren kan ik de notities niet overhevelen en ik kan ook nergens iets vinden om de e-mailadress
0reacties
44x bekeken
recent door  ·  Mar 23 '09 om 12:53 pm
Edwin geplaatst Feb 24 '09 om 9:57 am
Wij gebruiken Act premium 2008 NL met Word 2007 NL, het samenvoegen van een mailing duurt erg lang of loopt uiteindelijk vast.
557 brieven, duurt meer dan een uur.
Oudere versie Act 2007 en Act 6 waren veel sneller met Word 2000.
We hebben ook al de gegevens geexporteerd naar Excel en van daaruit een mailing gemaakt, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Wie weet er een oplossing?

Gr. Edwin
0reacties
44x bekeken
recent door  ·  Feb 25 '09 om 10:29 am
Act! gebruiker geplaatst Dec 16 '08 om 1:17 pm
Hoe kom ik aan update 6.0.3? Na het indrukken van de 'update knop" krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met het internet (?!). Op Act.com kom ik er niet in omdat mijn wachtwoord niet wordt herkend. Als ik een nieuwe wachtwoord aanvraag, krijg ik de melding dat ik een mailtje moet afwachten, dat nooit komt.
Op mijn laptop heb ik wel 6.0.3 staan. Ik kan mij niet herinneren
0reacties
41x bekeken
recent door  ·  Dec 16 '08 om 5:32 pm
Janth geplaatst Dec 3 '08 om 8:18 am
Bij het versturen van Email, als ook het koppelen van Email aan contacten geeft ACT! (Professional for Workgroups 8.0 Version 8.0.2.82) de foutmelding "CutEmailSentHistory; ongeldige aanwijzer". Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

0reacties
43x bekeken
recent door  ·  Dec 3 '08 om 10:58 am
Ik heb bij het contact 2 e-mailadressen gedefinieerd. Het is mij nu gebleken aan de hand van een voorbeeld dat na synchronisatie het 2e e-mail adres niet mee is gesynchroniseerd. Er zijn overigens andere contacten waar dat 2e adres wel staat, maar ik weet niet meer hoe dat daar is gekomen, misschien wel vanuit de oorspronkelijke database. Kan ik ergens definieren welke velden wel of niet gesynchr
0reacties
38x bekeken
recent door  ·  Nov 30 '08 om 8:22 pm
TomvanWoerkom geplaatst Nov 28 '08 om 11:47 am
Ik heb een paar honderd taken (kennelijk uit oudere agenda's meegenomen) staan, die ik zonder historie wil verwijderen. De instructie volgend lukt dat niet. Als ik een groep selecteer (in de takenlijst)(rechter muisknop), dan kies voor "meerdere activiteiten afmelden"/"verwijderen" dan verdwijnt er niets. Het lukt alleen als ik per taak verwijder. Maar dat is wel een paar uurtjes werk. Het betref
0reacties
42x bekeken
recent door  ·  Nov 30 '08 om 7:11 pm
TomvanWoerkom geplaatst Oct 16 '08 om 2:36 pm
Bij het afsluiten van ACT! als ik de e-mail functie open heb staan krijg ik regelmatig (niet altijd) een Windows fout melding. Tot nog toe kon ik daarmee leven door die gewoon weg te klikken. (Heeft dat iets met onderstaand probleem te maken?)
Vervelender is het als ik een e-mail verzend. Het komt regelmatig voor dat ik een ingewikkeld proces moet doorlopen:
1. Ik verzend de mail.
2. Het blijkt d
0reacties
51x bekeken
recent door  ·  Nov 27 '08 om 9:08 am
Ik ben overgestapt naar act10 en heb zelf een database aangemaakt met velden die wij voor de onderneming gebruiken. Nu krijg ik een foutmelding bij het openen van de database;

[img:ue9g4uuj]http://www.remax-mg.nl/Foutmelding%20act.jpg[/img:ue9g4uuj]

Iemand enig idee wat ik moet aanpassen om de foutmelding er uit te kunnen halen?

[b:ue9g4uuj]Tevens heb ik nog een vraag.[/b:ue9g4uuj] Ac
4reacties
32x bekeken
Ik wil in 1 keer een notitie (of geschiedenisitem) vastleggen bij een groot aantal geselecteerde contacten. Selectie van de contacten geschiedt door een bepaald veld op inhoud te checken. Ik kan dus geen groep of bedrijf als selectiecriterium gebruiken. Kan dit en zo ja hoe?

0reacties
37x bekeken
recent door  ·  Oct 25 '08 om 10:44 am
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 15 '08 om 9:28 pm
Zoals u wellicht heeft gelezen is ACT!2009 beschikbaar in het Engels. Wij hopen dat de Nederlandse versie in April 2009 leverbaar is.
Klik [url=http://download.act.com/tours/2009/standard/ACTStandTour.html:1bpjvem8]hier[/url:1bpjvem8] om de tour met nieuwe functies te bekijken.
De ACT!2009 presentatie vindt u [url=http://www.sagebusiness.com.au/Documents/act2009prem-tour-ppt.pdf:1bpjvem8]hier.[/u
0reacties
30x bekeken
tjeerd H geplaatst Oct 8 '08 om 9:43 am
Ik weet dat het gewaagd is maar zijn er mogelijkheden de items onder de tabbladen notities en geschiedenis op 1 tabblad weer te geven? Vroeger was dat ook zo en voor mij valt nu een hoop overzichtelijkheid weg nu dat gesplitst is.

0reacties
45x bekeken
recent door  ·  Oct 14 '08 om 4:39 pm
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 10 '08 om 12:23 pm
Hier kun je de nieuwste versie downloaden:
<!-- m -->http://global.dymo.com/img/compel/WUciG ... uB2XRM.zip<!-- m -->
daarna:

Start ACT! opnieuw op. Er is een nieuwe optie bijgekomen in het menu Extra (of “Tools”)
Aanpassen van deze standaard formaten, wijzig “Dymolbl.ini”:
C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\DYMO Label\Dymolbl.ini
[code:2alb18eg]E
0reacties
46x bekeken
Inge van Gemert INKEY geplaatst Oct 10 '08 om 11:01 am
Installeer [url=http://www.actforum.nl/download/NL%20ACT!%2010.0.1%20-%20LC%20Hotfix%201%20actplanner.exe:oq47295m]deze hotfix[/url:oq47295m] voor ACT!2008 Nederlands als de ACT! planner niet start.[/url]

0reacties
31x bekeken
Erik! geplaatst Sep 30 '08 om 6:58 pm
Wanneer ik een rapport draai met de sjabloon activiteiten zie ik er geen logica in. Activiteiten staan niet op chronologische volgorde. Ik wil echter dat alle activiteiten netjes op volgorde staan, op basis van de datum en de tijd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Bedankt voor de reactie

Voorbeeld:
25-9
30-9
25-9
28-9
30-9
30-9

Ik wil echter:
25-9
25-9
28-9
30-9
30-9
30-9

0reacties
48x bekeken
recent door  ·  Oct 6 '08 om 5:54 pm
Janth geplaatst Sep 29 '08 om 12:56 pm
Wij werken met ACT! Professional for Workgroups 8.0 Version 8.0.2.82 en regelmatig komt het voor dat de ALARM box niet kan worden geopend. Na het afsluiten en opnieuw starten van ACT werkt het weer normaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

1reacties
41x bekeken
Volgende pagina laden
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
With selected deselect topics
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept