shopify stats

Wanneer ik een mailing wil versturen en niet alle contactpersonen zijn bekend, dan krijg ik een 'extra' spatie bij de adresregel. De velden zien er als volgt uit: <Company> <Prefix> <Contact> <Address 1> <Postal Code> <City> Na het mergen ziet het er als volgt uit: KPN Postbus 999 2009 BA URK Hoe kan ik dit oplossen? Ik loop nu alle brieven langs waar geen contactpersoon bekend is en verwijder handmatig alle 'extra' spaties. Er moet toch een simpelere manier zijn.

Wanneer ik een mailing wil versturen en niet alle contactpersonen zijn bekend, dan krijg ik een 'extra' spatie bij de adresregel. De velden zien er als volgt uit: &amp;lt;Company&amp;gt; &amp;lt;Prefix&amp;gt; &amp;lt;Contact&amp;gt; &amp;lt;Address 1&amp;gt; &amp;lt;Postal Code&amp;gt; &amp;lt;City&amp;gt; Na het mergen ziet het er als volgt uit: KPN Postbus 999 2009 BA URK Hoe kan ik dit oplossen? Ik loop nu alle brieven langs waar geen contactpersoon bekend is en verwijder handmatig alle 'extra' spaties. Er moet toch een simpelere manier zijn.
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Ik zie geen "extra spatie" in je voorbeeld. Als een veld leeg is wordt deze ruimte opgeschoven maar de spaties blijven staan. Misschien kun je een duidelijker voorbeeld geven?

Ik zie geen &amp;quot;extra spatie&amp;quot; in je voorbeeld. Als een veld leeg is wordt deze ruimte opgeschoven maar de spaties blijven staan. Misschien kun je een duidelijker voorbeeld geven?
48
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept