shopify stats

Het lukt niet juist meer om ACT (contacten en activiteiten) te synchroniseren met mijn HP PDA. Active sync van microsoft start goed op, verbinding is OK. Active sync "ziet" slechts ca 100 contacten, volgens mij alleen de nieuwste. De oudere zijn verdwenen uit de PDA. Ik heb geen filter ingeschakeld, de instelling staan op "ACT will overwrite". In de PDA staan nu zo'n 80 bedrijven/100 contacten terwijl er in onze ACT database bijna 2600 contacten zijn. Na het eenmalig verwijderen en weer opnieuw installeren van active sync is het wel een keer gelukt om alle contacten te synchroniseren, bij de volgende synchronisatie waren ze bijna allemaal weer weg. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Het lukt niet juist meer om ACT (contacten en activiteiten) te synchroniseren met mijn HP PDA. Active sync van microsoft start goed op, verbinding is OK. Active sync "ziet" slechts ca 100 contacten, volgens mij alleen de nieuwste. De oudere zijn verdwenen uit de PDA. Ik heb geen filter ingeschakeld, de instelling staan op "ACT will overwrite". In de PDA staan nu zo'n 80 bedrijven/100 contacten terwijl er in onze ACT database bijna 2600 contacten zijn. Na het eenmalig verwijderen en weer opnieuw installeren van active sync is het wel een keer gelukt om alle contacten te synchroniseren, bij de volgende synchronisatie waren ze bijna allemaal weer weg. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Je kunt een "Desktop overwrites Handheld" uitvoeren, daarmee worden alle records gesynchroniseerd. Controleeer eens of de rest van je contacten misschien op "privé" staan. Of dat je in de <!-- ssync -->sync<!-- ssync -->set alleen een aantal (100) contacten <!-- ssync -->sync<!-- ssync -->t en niet de hele database. Kun je vinden bij Extra - koppeling met handheld. Dan Syncset kiezen.

Je kunt een &amp;quot;Desktop overwrites Handheld&amp;quot; uitvoeren, daarmee worden alle records gesynchroniseerd. Controleeer eens of de rest van je contacten misschien op &amp;quot;priv&eacute;&amp;quot; staan. Of dat je in de &lt;!-- ssync --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/computer/synchronise.gif" alt="sync" title="sync" /&gt;&lt;!-- ssync --&gt;set alleen een aantal (100) contacten &lt;!-- ssync --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/computer/synchronise.gif" alt="sync" title="sync" /&gt;&lt;!-- ssync --&gt;t en niet de hele database. Kun je vinden bij Extra - koppeling met handheld. Dan Syncset kiezen.

Dank je wel voor je reaktie. Intussen ben ik mede door je tip wat verder gekomen in deze materie. Ik en mijn collega werken samen in dezelfde database, in dit geval genaamd Hevami. In de loop der tijd heb ik de meeste contacten ingevoerd (meeste via excel), mijn collega heeft er zo'n 100 aangemaakt. Dus er staan zo'n 2500 contacten op mijn naam en zo'n 100 op mijn collega's naam. Als ik de database selecteer, selecteer ik de database "Hevami" met de User name van mijn collega. (PDA is van hem). Daardoor synchroniseert hij er maar 100. Is er een mogelijkheid om alle contactpersonen te selecteren, dus die zowel aan mijn en aan zijn naam hangen?

Dank je wel voor je reaktie. Intussen ben ik mede door je tip wat verder gekomen in deze materie. Ik en mijn collega werken samen in dezelfde database, in dit geval genaamd Hevami. In de loop der tijd heb ik de meeste contacten ingevoerd (meeste via excel), mijn collega heeft er zo'n 100 aangemaakt. Dus er staan zo'n 2500 contacten op mijn naam en zo'n 100 op mijn collega's naam. Als ik de database selecteer, selecteer ik de database &amp;quot;Hevami&amp;quot; met de User name van mijn collega. (PDA is van hem). Daardoor synchroniseert hij er maar 100. Is er een mogelijkheid om alle contactpersonen te selecteren, dus die zowel aan mijn en aan zijn naam hangen?
45
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept