shopify stats

Sinds een paar dagen krijgen we continue een foutmelding tijdens het synchroniseren dat de server out of memory is. Als ik dan bij de Task Manager van de server kijk naar de processes dan valt me op dat het programma onderdeel Act Framework Synchronization Service.exe ongeveer 1Gb Memory gebruikt. Als ik het process afsluit en daarna weer handmatig opstart dan is alles weer oke en kunnen we weer synchroniseren. Het probleem begint 's morgens, dus waarschijnlijk gaat er 's nachts iets mis. Ik zag wel in de logboeken dat er de afgelopen 2 nachten een windows update is geweest. Zijn er al meer problemen mee bekend of kan er probleem ergens anders door veroorzaakt worden.

Sinds een paar dagen krijgen we continue een foutmelding tijdens het synchroniseren dat de server out of memory is. Als ik dan bij de Task Manager van de server kijk naar de processes dan valt me op dat het programma onderdeel Act Framework Synchronization Service.exe ongeveer 1Gb Memory gebruikt. Als ik het process afsluit en daarna weer handmatig opstart dan is alles weer oke en kunnen we weer synchroniseren. Het probleem begint 's morgens, dus waarschijnlijk gaat er 's nachts iets mis. Ik zag wel in de logboeken dat er de afgelopen 2 nachten een windows update is geweest. Zijn er al meer problemen mee bekend of kan er probleem ergens anders door veroorzaakt worden.
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Het zou kunnen dat er een groot aantal bestanden klaar staat om te syncen. Daarover is [url=http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=23526:1due889j]hier[/url:1due889j] een artikel. Heb je de server al herstart na deze foutmelding en de windows updates?[/url]

Het zou kunnen dat er een groot aantal bestanden klaar staat om te syncen. Daarover is [url=http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=23526:1due889j]hier[/url:1due889j] een artikel. Heb je de server al herstart na deze foutmelding en de windows updates?

Hoi Inge, bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het artikel doornemen en eventueel uitvoeren. Heb inderdaad de server herstart, daarna is ook het probleem verdwenen, maar het blijkt dan de volgende dag weer terug te komen.

Hoi Inge, bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het artikel doornemen en eventueel uitvoeren. Heb inderdaad de server herstart, daarna is ook het probleem verdwenen, maar het blijkt dan de volgende dag weer terug te komen.
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum
35
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept