shopify stats

LS, Ik ben bezig om 2 databases op te schonen, eentje is 'klanten' en de ander is 'prospects'. Ik wil eigenlijk als het ff kan gewoon de database 'klanten' importeren in 'prospects' en daarna de bestaande klanten er weer uitgooien en andersom. Helaas gaan er gegevens verloren. In de wizard van het importeren kan ik de notities niet overhevelen en ik kan ook nergens iets vinden om de e-mailadressen aan een veld te kunnen koppelen. Het veld 'notitie' en 'e-mailadres' staat wel in de selectielijst, maar niet in de te koppelen velden. Help? Alvast bedankt. mvg, Benjamin

LS, Ik ben bezig om 2 databases op te schonen, eentje is 'klanten' en de ander is 'prospects'. Ik wil eigenlijk als het ff kan gewoon de database 'klanten' importeren in 'prospects' en daarna de bestaande klanten er weer uitgooien en andersom. Helaas gaan er gegevens verloren. In de wizard van het importeren kan ik de notities niet overhevelen en ik kan ook nergens iets vinden om de e-mailadressen aan een veld te kunnen koppelen. Het veld 'notitie' en 'e-mailadres' staat wel in de selectielijst, maar niet in de te koppelen velden. Help? Alvast bedankt. mvg, Benjamin
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Btw: Als ik een database naar text met scheidingstekens exporteer dan worden de e-mailadressen wel meegenomen, alleen de notities niet.

Btw: Als ik een database naar text met scheidingstekens exporteer dan worden de e-mailadressen wel meegenomen, alleen de notities niet.

Door gewoon te proberen, blijkt dus dat de e-mailadressen en notities niet te selecteren zijn, maar dus automatisch meegenomen worden. Probleem opgelost <!-- s:D -->:D<!-- s:D -->

Door gewoon te proberen, blijkt dus dat de e-mailadressen en notities niet te selecteren zijn, maar dus automatisch meegenomen worden. Probleem opgelost &lt;!-- s:D --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif" alt=":D" title="Very Happy" /&gt;&lt;!-- s:D --&gt;
44
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept