Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Een e-mailadres synchroniseert niet mee | Act! CRM Support Helpdesk

Ik heb bij het contact 2 e-mailadressen gedefinieerd. Het is mij nu gebleken aan de hand van een voorbeeld dat na synchronisatie het 2e e-mail adres niet mee is gesynchroniseerd. Er zijn overigens andere contacten waar dat 2e adres wel staat, maar ik weet niet meer hoe dat daar is gekomen, misschien wel vanuit de oorspronkelijke database. Kan ik ergens definieren welke velden wel of niet gesynchroniseerd moeten worden? Ofwel waar kan dit aan liggen?

Ik heb bij het contact 2 e-mailadressen gedefinieerd. Het is mij nu gebleken aan de hand van een voorbeeld dat na synchronisatie het 2e e-mail adres niet mee is gesynchroniseerd. Er zijn overigens andere contacten waar dat 2e adres wel staat, maar ik weet niet meer hoe dat daar is gekomen, misschien wel vanuit de oorspronkelijke database. Kan ik ergens definieren welke velden wel of niet gesynchroniseerd moeten worden? Ofwel waar kan dit aan liggen?

Bij een synchronisatie worden alle wijzigingen die je maakt, bijgehouden. Op het moment dat je synchroniseert, worden deze naar de andere database gestuurd. er wordt gekeken naar de wijzigingsdatum. Controleer eens of de datum en tijd op beide systemen gelijk staat. Kijk ook eens in het synronisatie log, dat vind je bij Start - uitvoeren - actdiag - databases database log - rechtermuisknop - reports - synchronisation reports.

Bij een synchronisatie worden alle wijzigingen die je maakt, bijgehouden. Op het moment dat je synchroniseert, worden deze naar de andere database gestuurd. er wordt gekeken naar de wijzigingsdatum. Controleer eens of de datum en tijd op beide systemen gelijk staat. Kijk ook eens in het synronisatie log, dat vind je bij Start - uitvoeren - actdiag - databases database log - rechtermuisknop - reports - synchronisation reports.

De data staan op beide PC's gelijk. Ik kan geen vreemde dingen zien in de reports. Er staat wel erg veel info in, nog ergens speciaal op letten?

De data staan op beide PC's gelijk. Ik kan geen vreemde dingen zien in de reports. Er staat wel erg veel info in, nog ergens speciaal op letten?
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum
38
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept