shopify stats

Bij het afsluiten van ACT! als ik de e-mail functie open heb staan krijg ik regelmatig (niet altijd) een Windows fout melding. Tot nog toe kon ik daarmee leven door die gewoon weg te klikken. (Heeft dat iets met onderstaand probleem te maken?) Vervelender is het als ik een e-mail verzend. Het komt regelmatig voor dat ik een ingewikkeld proces moet doorlopen: 1. Ik verzend de mail. 2. Het blijkt dan dat hij af en toe in de UIT box van Outlook blijft hangen. 3. Om hem van daaruit te verzenden moet ik dan eerst de mailfunctie van ACT! beeindigen. 4. Vervolgens naar UIT van Outlook en verzenden. 5. Dan blijkt dat de mail niet aan de contactpersonen is gehangen. Dat moet ik dan handmatig doen. 6. Ik probeer de mailfunctie te openen (ACT!). Foutmelding: geen e-mail carrier gedetecteerd. Geen e-mail systeem geinstalleerd. 7. ACT! stoppen en starten. 8. Vervolgens handmatig de mails koppelen. Is hier iets misgegaan met de installatie??? Hoe raak ik deze "ellende" kwijt?

Bij het afsluiten van ACT! als ik de e-mail functie open heb staan krijg ik regelmatig (niet altijd) een Windows fout melding. Tot nog toe kon ik daarmee leven door die gewoon weg te klikken. (Heeft dat iets met onderstaand probleem te maken?) Vervelender is het als ik een e-mail verzend. Het komt regelmatig voor dat ik een ingewikkeld proces moet doorlopen: 1. Ik verzend de mail. 2. Het blijkt dan dat hij af en toe in de UIT box van Outlook blijft hangen. 3. Om hem van daaruit te verzenden moet ik dan eerst de mailfunctie van ACT! beeindigen. 4. Vervolgens naar UIT van Outlook en verzenden. 5. Dan blijkt dat de mail niet aan de contactpersonen is gehangen. Dat moet ik dan handmatig doen. 6. Ik probeer de mailfunctie te openen (ACT!). Foutmelding: geen e-mail carrier gedetecteerd. Geen e-mail systeem geinstalleerd. 7. ACT! stoppen en starten. 8. Vervolgens handmatig de mails koppelen. Is hier iets misgegaan met de installatie??? Hoe raak ik deze "ellende" kwijt?

Zorg eerst dat je de instellingen goed hebt staan: [b:2ipibgn4]in ACT![/b:2ipibgn4] extra - voorkeuren tabblad email email system setup kies Outlook kies "outlook programma gebruiken" Voeg het ACT! adresboek toe Daarna [b:2ipibgn4]in Outlook[/b:2ipibgn4]: Extra - opties nieuwe tabblad ACT! geschiedenisvoorkeuren onderste optie aanzetten.

Zorg eerst dat je de instellingen goed hebt staan: [b:2ipibgn4]in ACT![/b:2ipibgn4] extra - voorkeuren tabblad email email system setup kies Outlook kies "outlook programma gebruiken" Voeg het ACT! adresboek toe Daarna [b:2ipibgn4]in Outlook[/b:2ipibgn4]: Extra - opties nieuwe tabblad ACT! geschiedenisvoorkeuren onderste optie aanzetten.

Ziet er al stabieler uit. Nog 2 opmerkingen/vragen. 1. De mail wordt niet aan de contactpersoon gekoppeld. 2. Bij mijn laptop, waar ik Outlook 2003 gebruik, verschijnt niet de extra tab: ACT!

Ziet er al stabieler uit. Nog 2 opmerkingen/vragen. 1. De mail wordt niet aan de contactpersoon gekoppeld. 2. Bij mijn laptop, waar ik Outlook 2003 gebruik, verschijnt niet de extra tab: ACT!

Ook een binnengekomen bericht kan ik niet aan een contactpersoon koppelen. De knop zit er wel (althans in versie Outlook 2007), maar de koppeling komt niet tot stand.

Ook een binnengekomen bericht kan ik niet aan een contactpersoon koppelen. De knop zit er wel (althans in versie Outlook 2007), maar de koppeling komt niet tot stand.

Inmiddels is met Inge's hulp mijn Outlook goed gekoppeld en zijn de foutmelding problemen opgelost

Inmiddels is met Inge's hulp mijn Outlook goed gekoppeld en zijn de foutmelding problemen opgelost
53
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept