shopify stats

Wij werken met ACT! Professional for Workgroups 8.0 Version 8.0.2.82 en regelmatig komt het voor dat de ALARM box niet kan worden geopend. Na het afsluiten en opnieuw starten van ACT werkt het weer normaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Wij werken met ACT! Professional for Workgroups 8.0 Version 8.0.2.82 en regelmatig komt het voor dat de ALARM box niet kan worden geopend. Na het afsluiten en opnieuw starten van ACT werkt het weer normaal. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Is de alarm box misschien geminimaliseerd? Probeer eens opnieuw laten alarmeren over 5 minuten?

Is de alarm box misschien geminimaliseerd? Probeer eens opnieuw laten alarmeren over 5 minuten?
42
x bekeken
1
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept