shopify stats

Kan iemand ons helpen? Wij hebben één vaste c'er en 4 laptops en synchronisatie lukt sinds een aantal weken niet meer. Het programma heeft duidelijk problemen met automatische datum registratie en geeft de foutmelding 'error on line 22 near 2008' of een foutmelding bij de synchro 'checking for exceptions' - column 's'. Alleen weet ik niet wat 'column s' is en dus kan ik het probleem niet verhelpen. De support in België is echt een lachertje, dus als iemand uit Nederland ons kan helpen .... graag... thx, Katrien

Kan iemand ons helpen? Wij hebben één vaste c'er en 4 laptops en synchronisatie lukt sinds een aantal weken niet meer. Het programma heeft duidelijk problemen met automatische datum registratie en geeft de foutmelding 'error on line 22 near 2008' of een foutmelding bij de synchro 'checking for exceptions' - column 's'. Alleen weet ik niet wat 'column s' is en dus kan ik het probleem niet verhelpen. De support in België is echt een lachertje, dus als iemand uit Nederland ons kan helpen .... graag... thx, Katrien

Natuurlijk zijn ook Belgische ACT! gebruikers hier welkom! Hebben alle 4 laptop gebruikers dezelfde foutmelding of is het er 1? Kun je de exacte foutmelding geven? Controleer of de datum-instelling nog hetzelfde is op de master database en de laptops.

Natuurlijk zijn ook Belgische ACT! gebruikers hier welkom! Hebben alle 4 laptop gebruikers dezelfde foutmelding of is het er 1? Kun je de exacte foutmelding geven? Controleer of de datum-instelling nog hetzelfde is op de master database en de laptops.

2 van de 4 laptops geven de foutmelding: server error description invalid code name 's'. En hij doet het bij synchronisatie wanneer hij bij 'checking for exceptions' komt. 2 van de 4 laptops geven echter een andere foutmelding: line 22: incorrect syntax near 2008’, maar daarvan vermoeden we dat we die fout al hebben getraceerd, want bij herstelling van die fout, krijgen we dus die nieuwe melding: server error description invalid code name 's'. alvast bedankt voor de hulp, want ik word gek van die ACT Katrien

2 van de 4 laptops geven de foutmelding: server error description invalid code name 's'. En hij doet het bij synchronisatie wanneer hij bij 'checking for exceptions' komt. 2 van de 4 laptops geven echter een andere foutmelding: line 22: incorrect syntax near 2008’, maar daarvan vermoeden we dat we die fout al hebben getraceerd, want bij herstelling van die fout, krijgen we dus die nieuwe melding: server error description invalid code name 's'. alvast bedankt voor de hulp, want ik word gek van die ACT Katrien
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Tussen haakjes, ik had dmv de manual een query op last synchronised gedaan om fouten op te sporen en daarin zien we dat één van de laptops nooit de user in de main database vermeldt. iemand een idee wat dat kan zijn? Katrien

Tussen haakjes, ik had dmv de manual een query op last synchronised gedaan om fouten op te sporen en daarin zien we dat één van de laptops nooit de user in de main database vermeldt. iemand een idee wat dat kan zijn? Katrien
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Probeer eens op de laptop in te loggen als een gebruiker met beheerders-rechten. En dan synchroniseren. Heb je alle fixes uit actdiag uitgevoerd zoals op het KB van ACT! wordt vermeld bij sync-problemen? [quote:pn2ln8yy]Tussen haakjes, ik had dmv de manual een query op last synchronised gedaan om fouten op te sporen en daarin zien we dat één van de laptops nooit de user in de main database vermeldt.[/quote:pn2ln8yy] Bedoel je hiermee dat niet alle gebruikersnamen in de ACT! database van de laptop staan?

Probeer eens op de laptop in te loggen als een gebruiker met beheerders-rechten. En dan synchroniseren. Heb je alle fixes uit actdiag uitgevoerd zoals op het KB van ACT! wordt vermeld bij sync-problemen? [quote:pn2ln8yy]Tussen haakjes, ik had dmv de manual een query op last synchronised gedaan om fouten op te sporen en daarin zien we dat één van de laptops nooit de user in de main database vermeldt.[/quote:pn2ln8yy] Bedoel je hiermee dat niet alle gebruikersnamen in de ACT! database van de laptop staan?

Dag Inge, dank je voor je hulp. We hebben idd alle fixes uitgevoerd. We zijn er intussen in geslaagd om de synchronisatie te laten slagen door eerst de fouten uit de datacommunicatie te halen en daarna een check and repair te doen. Maar idd, de gebruikersnaam van één van onze gebruikers komt bij datacommunicatie nooit in de main database te staan - haar user name blijft gewoon blanco. (maar sync lukt) Van één laptop lukt het ons echter niet meer om een remote database te creëren: hij start de opbouw, alles loopt normaal, maar helemaal op het einde laat hij ons niet de mogelijkheid om af te ronden (dialoogbox click finish' of ' click back' komt niet meer) mvg, Katrien

Dag Inge, dank je voor je hulp. We hebben idd alle fixes uitgevoerd. We zijn er intussen in geslaagd om de synchronisatie te laten slagen door eerst de fouten uit de datacommunicatie te halen en daarna een check and repair te doen. Maar idd, de gebruikersnaam van één van onze gebruikers komt bij datacommunicatie nooit in de main database te staan - haar user name blijft gewoon blanco. (maar sync lukt) Van één laptop lukt het ons echter niet meer om een remote database te creëren: hij start de opbouw, alles loopt normaal, maar helemaal op het einde laat hij ons niet de mogelijkheid om af te ronden (dialoogbox click finish' of ' click back' komt niet meer) mvg, Katrien
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Als bij het afronden van het maken van een remote database, de "finish" knop grijs blijft, dan moet je het volgende doen: Controleer in de "Attachments" map van de database of daar bestanden instaan met het kenmerk "alleen lezen" staan en zet die op volledige toegang. dat gaat als volgt: Onder de map waar de hoofd database staat zoek je de map naam-database files\Attachments op[attachment=1:1dgrc3h6]<!-- ia1 -->attachments.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:1dgrc3h6] Alle bestanden waarbij niet een A staat moet je het vinkje uitzetten bij alleen lezen. [attachment=0:1dgrc3h6]<!-- ia0 -->attachments1.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:1dgrc3h6]

Als bij het afronden van het maken van een remote database, de &amp;quot;finish&amp;quot; knop grijs blijft, dan moet je het volgende doen: Controleer in de &amp;quot;Attachments&amp;quot; map van de database of daar bestanden instaan met het kenmerk &amp;quot;alleen lezen&amp;quot; staan en zet die op volledige toegang. dat gaat als volgt: Onder de map waar de hoofd database staat zoek je de map naam-database files\Attachments op[attachment=1:1dgrc3h6]&lt;!-- ia1 --&gt;attachments.JPG&lt;!-- ia1 --&gt;[/attachment:1dgrc3h6] Alle bestanden waarbij niet een A staat moet je het vinkje uitzetten bij alleen lezen. [attachment=0:1dgrc3h6]&lt;!-- ia0 --&gt;attachments1.JPG&lt;!-- ia0 --&gt;[/attachment:1dgrc3h6]
40
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept