shopify stats

Hoi, ACT2008 versie 10. Als email staat outlook geconfigureerd Als ik een email stuur (schrijven -> email) vanuit een contactpersoon met twee verschillende email-adressen (algemeen en persoonlijk) dan wordt deze gestuurd aan het algemene adres. Hoe kan ik dit wijzigen naar het persoonlijke adres? Alvast bedankt.

Hoi, ACT2008 versie 10. Als email staat outlook geconfigureerd Als ik een email stuur (schrijven -> email) vanuit een contactpersoon met twee verschillende email-adressen (algemeen en persoonlijk) dan wordt deze gestuurd aan het algemene adres. Hoe kan ik dit wijzigen naar het persoonlijke adres? Alvast bedankt.
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Zet het persoonlijke emailadres in het email veld, wissel dus de gegevens om. Je kunt trouwens ook gewoon op het persoonlijke emailadres klikken als je de gegevens niet wilt omwisselen. Wel zo makkelijk. <!-- s:wink: -->:wink:<!-- s:wink: -->

Zet het persoonlijke emailadres in het email veld, wissel dus de gegevens om. Je kunt trouwens ook gewoon op het persoonlijke emailadres klikken als je de gegevens niet wilt omwisselen. Wel zo makkelijk. &lt;!-- s:wink: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=":wink:" title="Wink" /&gt;&lt;!-- s:wink: --&gt;
44
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept