shopify stats

Wij gebruiken ACT 2008 by Sage Prenium Gisteren een succesvolle upgrade gedaan. MS Word ingesteld als tekstverwerker. Maar wanneer we sjablonen proberen te bewerken: ACT --> schrijven - > sjabloon bewerken krijgen we geen ACT invoegmenu. Er is helemaal geen ACT-menu in MS WORD zoals de handleiding daar wel naar verwijst. help!

Wij gebruiken ACT 2008 by Sage Prenium Gisteren een succesvolle upgrade gedaan. MS Word ingesteld als tekstverwerker. Maar wanneer we sjablonen proberen te bewerken: ACT --> schrijven - > sjabloon bewerken krijgen we geen ACT invoegmenu. Er is helemaal geen ACT-menu in MS WORD zoals de handleiding daar wel naar verwijst. help!

Ik heb er gisteren eerlijk gezegd niet op gelet. <!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> [url=http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=21680:3f5f1qgi]Je kunt de oplossing hier vinden[/url:3f5f1qgi].[/url]

Ik heb er gisteren eerlijk gezegd niet op gelet. &lt;!-- s:oops: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_redface.gif" alt=":oops:" title="Embarassed" /&gt;&lt;!-- s:oops: --&gt; [url=http&amp;#58;//kb&amp;#46;sagesoftwareonline&amp;#46;com/cgi-bin/sagesoftwareonline&amp;#46;cfg/php/enduser/popup_adp&amp;#46;php?p_faqid=21680:3f5f1qgi]Je kunt de oplossing hier vinden[/url:3f5f1qgi].

De oplossing die in de link gegeven wordt, werkt wel met office 2003, maar niet met office 2002. Is er voor office 2002 ook een oplossing?

De oplossing die in de link gegeven wordt, werkt wel met office 2003, maar niet met office 2002. Is er voor office 2002 ook een oplossing?
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Het is bij mij nu wel gelukt, ik had hetzelfde. Ook Office 2002. (Dat is toch Office XP?) Ook geen menu. Nu wel! Ik vind dit forum super handig!

Het is bij mij nu wel gelukt, ik had hetzelfde. Ook Office 2002. (Dat is toch Office XP?) Ook geen menu. Nu wel! Ik vind dit forum super handig!
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum
32
x bekeken
3
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept