shopify stats

Gisteren hebben wij ge-upgrade van ACT!2000 naar ACT2008 (NL). overal indruk: fantastisch. We zijn er erg blij mee. Er zijn echter 2 clients (Windows XP Pro) die de volgende foutmelding geven: (zie bijlage). "Adresboekservice van ACT! is niet op juiste wijze geconfigureerd of de geconfigureerde database is vergrendeld!" ik heb al geprobeerd "OUTLOOK --> HELP --> ANALYSE en HERSTEL. Maar dat helpt niet! help? <!-- s:roll: -->:roll:<!-- s:roll: -->

Gisteren hebben wij ge-upgrade van ACT!2000 naar ACT2008 (NL). overal indruk: fantastisch. We zijn er erg blij mee. Er zijn echter 2 clients (Windows XP Pro) die de volgende foutmelding geven: (zie bijlage). &amp;quot;Adresboekservice van ACT! is niet op juiste wijze geconfigureerd of de geconfigureerde database is vergrendeld!&amp;quot; ik heb al geprobeerd &amp;quot;OUTLOOK --&amp;gt; HELP --&amp;gt; ANALYSE en HERSTEL. Maar dat helpt niet! help? &lt;!-- s:roll: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_rolleyes.gif" alt=":roll:" title="Rolling Eyes" /&gt;&lt;!-- s:roll: --&gt;

Op de KB van ACT! is een artikel over die foutmelding: [url=http://kb.sagesoftwareonline.com/cgi-bin/sagesoftwareonline.cfg/php/enduser/popup_adp.php?p_faqid=13531:sixidth7]Bekijk het artikel[/url:sixidth7]. Je zou ook ACT!2000 kunnen un-installeren, dat zou een conflict kunnen geven als die gebruikers ooit het ACT! adresboek hebben ingesteld in de oude versie.[/url]

Op de KB van ACT! is een artikel over die foutmelding: [url=http&amp;#58;//kb&amp;#46;sagesoftwareonline&amp;#46;com/cgi-bin/sagesoftwareonline&amp;#46;cfg/php/enduser/popup_adp&amp;#46;php?p_faqid=13531:sixidth7]Bekijk het artikel[/url:sixidth7]. Je zou ook ACT!2000 kunnen un-installeren, dat zou een conflict kunnen geven als die gebruikers ooit het ACT! adresboek hebben ingesteld in de oude versie.

Alles gaat goed, totdat ik de optie moet krijgen om het adresboek in te stellen. Dan krijg ik de bijgevoegde foutmelding.

Alles gaat goed, totdat ik de optie moet krijgen om het adresboek in te stellen. Dan krijg ik de bijgevoegde foutmelding.
34
x bekeken
3
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept