shopify stats

Ik heb vanuit act6 een export gemaakt naar een txt bestand en probeer deze in te voeren in act10 (trial versie) echter krijg ik continue alleen maar het eerste adres ingevoerd. Ik heb zelfs een test gedaan met alleen een klantadres met huisnummer, om te checken of er iets fout gaat in bijv. een veld, maar zelfs bij zo'n simpele lijst gaat het nóg fout... Iemand enig idee hoe ik deze elende kan oplossen zodat exporteren en importeren wél gaat lukken? <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->

Ik heb vanuit act6 een export gemaakt naar een txt bestand en probeer deze in te voeren in act10 (trial versie) echter krijg ik continue alleen maar het eerste adres ingevoerd. Ik heb zelfs een test gedaan met alleen een klantadres met huisnummer, om te checken of er iets fout gaat in bijv. een veld, maar zelfs bij zo'n simpele lijst gaat het n&oacute;g fout... Iemand enig idee hoe ik deze elende kan oplossen zodat exporteren en importeren w&eacute;l gaat lukken? &lt;!-- s:mrgreen: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_mrgreen.gif" alt=":mrgreen:" title="Mr. Green" /&gt;&lt;!-- s:mrgreen: --&gt;

@Steve: Je moet Act-6-database niet exporteren. Je moet Act-10 opstarten en in "Help" voor "Wizard aan de slag" kiezen. En daar krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor het converteren van een Act 6.0 database. Werkte prima, bij mij.

@Steve: Je moet Act-6-database niet exporteren. Je moet Act-10 opstarten en in &amp;quot;Help&amp;quot; voor &amp;quot;Wizard aan de slag&amp;quot; kiezen. En daar krijg je de mogelijkheid om te kiezen voor het converteren van een Act 6.0 database. Werkte prima, bij mij.
27
x bekeken
1
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept