shopify stats

I.v.m. de trial van versie 10 waar ik nu mee aan het testen ben heb ik een aantal vragen; - Is het ook mogelijk om bepaalde velden direct te laten koppeling met een vermelding in je agenda. Bijv. als ik een afspraak heb gemaakt met iemand dat ik op dag x iets moet 'checken' dat dan automatisch op die dag (de dag van het aangemaakte veld) een melding in mijn agenda komt? - Is het mogelijk om continue een synchronisatie te hebben van Act naar Outlook en andersom? Dit omdat ik Act op een server wil draaien. Deze synchroniseerd outlook lokaal met mijn laptop, omdat hier weer een PDA aan hangt welke elke met een cradle synchroniseerd? - Kan act ook synchroniseren met een Pda met Wifi en met Smartphones? - Zit er een functie ingebouwd om bij het invullen van een veld andere velden ook automatisch in te vullen? Of moet je wederom gebruik maken van de addon autofill (TNHG) - Kun je ook koppelen met Excel? Of moet je ook hier voor een addon kopen? Dit i.v.m. het maken van nota's. En worden valuta velden in Excel ook daadwerkelijk overgenomen als valutevelden? Dit zodat je in Excel automatisch een optelsom kunt maken met de BTW e.d.? Ik verneem graag een reactie van een ieder die hier wat meer over kan vertellen <!-- s:D -->:D<!-- s:D --> BVD <!-- s:mrgreen: -->:mrgreen:<!-- s:mrgreen: -->

I.v.m. de trial van versie 10 waar ik nu mee aan het testen ben heb ik een aantal vragen; - Is het ook mogelijk om bepaalde velden direct te laten koppeling met een vermelding in je agenda. Bijv. als ik een afspraak heb gemaakt met iemand dat ik op dag x iets moet 'checken' dat dan automatisch op die dag (de dag van het aangemaakte veld) een melding in mijn agenda komt? - Is het mogelijk om continue een synchronisatie te hebben van Act naar Outlook en andersom? Dit omdat ik Act op een server wil draaien. Deze synchroniseerd outlook lokaal met mijn laptop, omdat hier weer een PDA aan hangt welke elke met een cradle synchroniseerd? - Kan act ook synchroniseren met een Pda met Wifi en met Smartphones? - Zit er een functie ingebouwd om bij het invullen van een veld andere velden ook automatisch in te vullen? Of moet je wederom gebruik maken van de addon autofill (TNHG) - Kun je ook koppelen met Excel? Of moet je ook hier voor een addon kopen? Dit i.v.m. het maken van nota's. En worden valuta velden in Excel ook daadwerkelijk overgenomen als valutevelden? Dit zodat je in Excel automatisch een optelsom kunt maken met de BTW e.d.? Ik verneem graag een reactie van een ieder die hier wat meer over kan vertellen &lt;!-- s:D --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif" alt=":D" title="Very Happy" /&gt;&lt;!-- s:D --&gt; BVD &lt;!-- s:mrgreen: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_mrgreen.gif" alt=":mrgreen:" title="Mr. Green" /&gt;&lt;!-- s:mrgreen: --&gt;

Hallo Steve, Ik gebruik al jaren Act! i.c.m. Companion link professional en een Blackberry BIS. Via een usb kabel of bluetooth, kan je act prima synchroniseren met Blackberry en andere PDA's. <!-- m -->http://www.companionlink.com/<!-- m --> Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groet Edwin

Hallo Steve, Ik gebruik al jaren Act! i.c.m. Companion link professional en een Blackberry BIS. Via een usb kabel of bluetooth, kan je act prima synchroniseren met Blackberry en andere PDA's. &lt;!-- m --&gt;&lt;a class="postlink" href="http://www.companionlink.com/"&gt;http://www.companionlink.com/&lt;/a&gt;&lt;!-- m --&gt; Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groet Edwin
72
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept