Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Rapport Tasks aanpassen | Act! CRM Support Helpdesk

Hallo, het standaard rapport Tasks geeft, als je de selectie juist maakt, een overzicht per contactpersoon van Historie (afspraken die al zijn geweest) en geplande activiteiten. Hij zet alles onder elkaar. Nu kun je niet zien per item of het Historie is of nog moet worden uitgevoerd omdat Status niet is ingevuld. Ik heb het rapport proberen aan te passen door bij Status het veld Resultaat (hoort bij Historie) toe te voegen. Resultaat van een geplande vergadering die al geweest is is bijvoorbeeld Afgesloten. Als ik vervolgens het rapport draai, dan geeft hij het resultaat Afgesloten ook weer voor geplande, nog uit te voeren activiteiten. Hoe kan ik dat veranderen? Is er een andere methode om in het rapport te laten zien welke activiteiten al zijn uitgevoerd en welke nog uitgevoerd moeten worden? Alvast dank voor de reactie, Miranda

Hallo, het standaard rapport Tasks geeft, als je de selectie juist maakt, een overzicht per contactpersoon van Historie (afspraken die al zijn geweest) en geplande activiteiten. Hij zet alles onder elkaar. Nu kun je niet zien per item of het Historie is of nog moet worden uitgevoerd omdat Status niet is ingevuld. Ik heb het rapport proberen aan te passen door bij Status het veld Resultaat (hoort bij Historie) toe te voegen. Resultaat van een geplande vergadering die al geweest is is bijvoorbeeld Afgesloten. Als ik vervolgens het rapport draai, dan geeft hij het resultaat Afgesloten ook weer voor geplande, nog uit te voeren activiteiten. Hoe kan ik dat veranderen? Is er een andere methode om in het rapport te laten zien welke activiteiten al zijn uitgevoerd en welke nog uitgevoerd moeten worden? Alvast dank voor de reactie, Miranda

Je kunt in de filters van het rapport aangeven of gewiste afspraken moeten worden weergegeven. Is dit wat je bedoelt? [attachment=0:13r7yn70]<!-- ia0 -->tasklistreport.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:13r7yn70]

Je kunt in de filters van het rapport aangeven of gewiste afspraken moeten worden weergegeven. Is dit wat je bedoelt? [attachment=0:13r7yn70]&lt;!-- ia0 --&gt;tasklistreport.JPG&lt;!-- ia0 --&gt;[/attachment:13r7yn70]
38
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept