Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Gratis download: automatisch inloggen | Act! CRM Support Helpdesk

Dowload en pak deze uit. Kopieer het SkipLogin.DLL bestand naar de map "C:\Program Files\ACT\Act for Windows\Plugins" Daarna rechtermuisknop op de ACT! snelkoppeling op je bureaublad. Kies Eigenschappen Wijzig de snelkoppeling in het volgende formaat: [Pad naar ActSage.exe] "[Pad naar PAD Bestand]" -U "[Gebruikersnaam]" -P "[wachtwoord]" bijvoorbeeld: [code:57gy5z08]"C:\Program Files\ACT\Act for Windows\ActSage.exe" "D:\ACT\Databases\Inge.pad" -U "Inge" -P ""[/code:57gy5z08] Daarna voortaan die snelkoppeling gebruiken. Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Dowload en pak deze uit. Kopieer het SkipLogin.DLL bestand naar de map "C:\Program Files\ACT\Act for Windows\Plugins" Daarna rechtermuisknop op de ACT! snelkoppeling op je bureaublad. Kies Eigenschappen Wijzig de snelkoppeling in het volgende formaat: [Pad naar ActSage.exe] "[Pad naar PAD Bestand]" -U "[Gebruikersnaam]" -P "[wachtwoord]" bijvoorbeeld: [code:57gy5z08]"C:\Program Files\ACT\Act for Windows\ActSage.exe" "D:\ACT\Databases\Inge.pad" -U "Inge" -P ""[/code:57gy5z08] Daarna voortaan die snelkoppeling gebruiken. Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Ik vind het heel erg handig! Bedankt.

Ik vind het heel erg handig! Bedankt.
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum

Hoi, Waarom kan ik dit programma niet uitpakken? ik gebruik gewoon windows xp... <!-- s:? -->:?<!-- s:? -->

Hoi, Waarom kan ik dit programma niet uitpakken? ik gebruik gewoon windows xp... &lt;!-- s:? --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif" alt=":?" title="Confused" /&gt;&lt;!-- s:? --&gt;
40
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept