shopify stats

De synchronisatie lukt helaas nog steeds niet. Bij 2/3 van de balk stopt de synchronisatie. De gegevens van Act! en Snelstart heb ik naast elkaar gelegd, maar kan geen euvels meer vinden. Dingen als tekst in telefoonvelden, dubbele klantnummers voor Klant en Leverancier gewijzigd. Als ik per klant op bijwerken druk (heel leuk 4500 keer <!-- s:? -->:?<!-- s:? --> ) dan doet hij het wel. Ik had gehoopt op die manier tegen de klant aan te lopen met de fout erin, maar helaas. Alle klanten kan ik handmatig per klant bijwerken maar via de link niet. Er is ingesteld user5=creditcard in Snelstart. Deze gegevens worden wel gedeeltelijk ingelezen, maar daarna kan ik de klant met een waarde (13cijfers) in dat veld niet meer bijwerken. Is er nog een truc om te achterhalen waarom de synchronisatie niet doorloopt, want ik raak redelijk gefrusteerd..... <!-- s:( -->:(<!-- s:( --><!-- s:oops: -->:oops:<!-- s:oops: --> HELP Jacqueline

De synchronisatie lukt helaas nog steeds niet. Bij 2/3 van de balk stopt de synchronisatie. De gegevens van Act! en Snelstart heb ik naast elkaar gelegd, maar kan geen euvels meer vinden. Dingen als tekst in telefoonvelden, dubbele klantnummers voor Klant en Leverancier gewijzigd. Als ik per klant op bijwerken druk (heel leuk 4500 keer &lt;!-- s:? --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif" alt=":?" title="Confused" /&gt;&lt;!-- s:? --&gt; ) dan doet hij het wel. Ik had gehoopt op die manier tegen de klant aan te lopen met de fout erin, maar helaas. Alle klanten kan ik handmatig per klant bijwerken maar via de link niet. Er is ingesteld user5=creditcard in Snelstart. Deze gegevens worden wel gedeeltelijk ingelezen, maar daarna kan ik de klant met een waarde (13cijfers) in dat veld niet meer bijwerken. Is er nog een truc om te achterhalen waarom de synchronisatie niet doorloopt, want ik raak redelijk gefrusteerd..... &lt;!-- s:( --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_sad.gif" alt=":(" title="Sad" /&gt;&lt;!-- s:( --&gt; &lt;!-- s:oops: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_redface.gif" alt=":oops:" title="Embarassed" /&gt;&lt;!-- s:oops: --&gt; HELP Jacqueline

In het klanten en leveranciersbestand zitten ook buitenlandse klanten. Kan dit een struikelblok zijn in de synchronisatie? <!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: --><!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: -->

In het klanten en leveranciersbestand zitten ook buitenlandse klanten. Kan dit een struikelblok zijn in de synchronisatie? &lt;!-- s:?: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_question.gif" alt=":?:" title="Question" /&gt;&lt;!-- s:?: --&gt; &lt;!-- s:?: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_question.gif" alt=":?:" title="Question" /&gt;&lt;!-- s:?: --&gt;

Als de gegevens zonder fouten wel goed worden bijgewerkt als je op de knop drukt dan moeten deze ook door de automatische link doorlopen. Heb je voor de buitenlandse klanten een land ingevoerd welke standaard niet bestaat in SnelStart? Heb je in SnelStart zelf landen toegevoegd? Worden de gegevens van je buitenlandse contacten netjes bijgewerkt als je op de knop "bijwerken" klikt?

Als de gegevens zonder fouten wel goed worden bijgewerkt als je op de knop drukt dan moeten deze ook door de automatische link doorlopen. Heb je voor de buitenlandse klanten een land ingevoerd welke standaard niet bestaat in SnelStart? Heb je in SnelStart zelf landen toegevoegd? Worden de gegevens van je buitenlandse contacten netjes bijgewerkt als je op de knop &amp;quot;bijwerken&amp;quot; klikt?

[i:3cxminw5]"Als de gegevens zonder fouten wel goed worden bijgewerkt als je op de knop drukt dan moeten deze ook door de automatische link doorlopen.[/i:3cxminw5] " Ja dat dacht ik ook, vandaar dat ik ze allemaal stuk voor stuk ben doorgelopen, op zoek naar de "foute" klant. Maar helaas, verloren moeite/tijd [i:3cxminw5]Heb je voor de buitenlandse klanten een land ingevoerd welke standaard niet bestaat in SnelStart? Heb je in SnelStart zelf landen toegevoegd?[/i:3cxminw5] [b:3cxminw5]nee[/b:3cxminw5] [i:3cxminw5]Worden de gegevens van je buitenlandse contacten netjes bijgewerkt als je op de knop "bijwerken"[/i:3cxminw5] klikt?[b:3cxminw5] ja [/b:3cxminw5] Heb ook getest door de buitenlandse contact geen ID/status klant of leverancier te geven, maar ook dat mocht het probleem niet verhelpen. Inmiddels loop ik tegen meer problemen aan: Als ik alle contactpersonen via de Excel button over wil zetten krijg ik de foutmelding: Exception from HRESULT: 0x800A03EC. Volgens engels forum heeft dit met de landinstellingen te maken? Toeval? Verder krijg ik invaled format melding als ik bij nieuwe contacten gelijk een afspraak wil plannen. Terwijl hij hem wel opslaat. Ik heb nu al zoveel nachten doorgehaald om dit allemaal draaiende te krijgen, dat ik nu bijna niet meer op kan brengen. Er zit geen vooruitgang in, en mijn werk begint er nu onder te leiden. Is het misschien een beter idee, om een nieuw bestand te maken en van voren af aan te beginnen? Ik heb de adressen die er nu in staan naar geexporteerd. De afspraken print ik wel uit en zet ze er allemaal wel opnieuw in. Zit ik alleen met de layout en het contactreport wat je voor me op maat gemaakt hebt. Kan dat eenvoudig overgezet worden, of moet dat ook helemaal opnieuw dan? Ik besteed nu liever nog 1-3 nachten aan het opnieuw invoeren van alle gegevens, als steeds dieper zinken en verzuipen in de huidige situatie. Graag je advies.

[i:3cxminw5]&amp;quot;Als de gegevens zonder fouten wel goed worden bijgewerkt als je op de knop drukt dan moeten deze ook door de automatische link doorlopen.[/i:3cxminw5] &amp;quot; Ja dat dacht ik ook, vandaar dat ik ze allemaal stuk voor stuk ben doorgelopen, op zoek naar de &amp;quot;foute&amp;quot; klant. Maar helaas, verloren moeite/tijd [i:3cxminw5]Heb je voor de buitenlandse klanten een land ingevoerd welke standaard niet bestaat in SnelStart? Heb je in SnelStart zelf landen toegevoegd?[/i:3cxminw5] [b:3cxminw5]nee[/b:3cxminw5] [i:3cxminw5]Worden de gegevens van je buitenlandse contacten netjes bijgewerkt als je op de knop &amp;quot;bijwerken&amp;quot;[/i:3cxminw5] klikt?[b:3cxminw5] ja [/b:3cxminw5] Heb ook getest door de buitenlandse contact geen ID/status klant of leverancier te geven, maar ook dat mocht het probleem niet verhelpen. Inmiddels loop ik tegen meer problemen aan: Als ik alle contactpersonen via de Excel button over wil zetten krijg ik de foutmelding: Exception from HRESULT: 0x800A03EC. Volgens engels forum heeft dit met de landinstellingen te maken? Toeval? Verder krijg ik invaled format melding als ik bij nieuwe contacten gelijk een afspraak wil plannen. Terwijl hij hem wel opslaat. Ik heb nu al zoveel nachten doorgehaald om dit allemaal draaiende te krijgen, dat ik nu bijna niet meer op kan brengen. Er zit geen vooruitgang in, en mijn werk begint er nu onder te leiden. Is het misschien een beter idee, om een nieuw bestand te maken en van voren af aan te beginnen? Ik heb de adressen die er nu in staan naar geexporteerd. De afspraken print ik wel uit en zet ze er allemaal wel opnieuw in. Zit ik alleen met de layout en het contactreport wat je voor me op maat gemaakt hebt. Kan dat eenvoudig overgezet worden, of moet dat ook helemaal opnieuw dan? Ik besteed nu liever nog 1-3 nachten aan het opnieuw invoeren van alle gegevens, als steeds dieper zinken en verzuipen in de huidige situatie. Graag je advies.

Nieuwe versie beschikbaar via <!-- w -->www.actaddons.nl<!-- w -->

Nieuwe versie beschikbaar via &lt;!-- w --&gt;&lt;a class="postlink" href="http://www.actaddons.nl"&gt;www.actaddons.nl&lt;/a&gt;&lt;!-- w --&gt;
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum
60
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept