Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Nieuw tabblad -> history met alles over facturatie | Act! CRM Support Helpdesk

Graag hadden wij een tabblad toegevoegd waar we alles van info zouden zetten van de dienst facturatie. <!-- s:arrow: -->:arrow:<!-- s:arrow: --> [i:1ysy4z3y]Bv bij een call naar de klant ivm facturatie zou het daar komen te staan direct met de datum erbij en eventuele bijlages. [/i:1ysy4z3y] Ideaal zou zijn een soort van tabblad zoals het 'history tabblad' te hebben hiervoor. Maar via define fields kan ik dit niet aanduiden. Bedoeling is dat de facturatieafdeling dan direct dit tabblad kan raadplegen en niet tssn alles van history moeten zitten scrollen. Bestaat hier een oplossing voor om naast het [b:1ysy4z3y]tabblad history [/b:1ysy4z3y]een tabblad [b:1ysy4z3y]history-facturatie [/b:1ysy4z3y]aan te maken <!-- s:?: -->:?:<!-- s:?: --> Alvast bedankt <!-- s:!: -->:!:<!-- s:!: -->

Graag hadden wij een tabblad toegevoegd waar we alles van info zouden zetten van de dienst facturatie. &lt;!-- s:arrow: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_arrow.gif" alt=":arrow:" title="Arrow" /&gt;&lt;!-- s:arrow: --&gt; [i:1ysy4z3y]Bv bij een call naar de klant ivm facturatie zou het daar komen te staan direct met de datum erbij en eventuele bijlages. [/i:1ysy4z3y] Ideaal zou zijn een soort van tabblad zoals het 'history tabblad' te hebben hiervoor. Maar via define fields kan ik dit niet aanduiden. Bedoeling is dat de facturatieafdeling dan direct dit tabblad kan raadplegen en niet tssn alles van history moeten zitten scrollen. Bestaat hier een oplossing voor om naast het [b:1ysy4z3y]tabblad history [/b:1ysy4z3y]een tabblad [b:1ysy4z3y]history-facturatie [/b:1ysy4z3y]aan te maken &lt;!-- s:?: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_question.gif" alt=":?:" title="Question" /&gt;&lt;!-- s:?: --&gt; Alvast bedankt &lt;!-- s:!: --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif" alt=":!:" title="Exclamation" /&gt;&lt;!-- s:!: --&gt;

Hebben jullie deze wens nog? Ik heb namelijk een vergelijkbare functie geschreven, waarmee jullie misschien ook geholpen zouden zijn. Laat het me even weten per email op <!-- e -->inge@inkey.net<!-- e -->.

Hebben jullie deze wens nog? Ik heb namelijk een vergelijkbare functie geschreven, waarmee jullie misschien ook geholpen zouden zijn. Laat het me even weten per email op &lt;!-- e --&gt;&lt;a href="mailto:inge@inkey.net"&gt;inge@inkey.net&lt;/a&gt;&lt;!-- e --&gt;.
49
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept