Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Documenten tabblad windows 7 | Act! CRM Support Helpdesk

Als ik het documenten tabblad in act wil openen, dan ontvang ik een foutmelding en wordt ACT afgesloten.
Dit gebeurt alleen bij contacten waar ik al een document het toegevoegd. Dus bij contacten waar geen documenten zijn toegevoegd ontvang ik geen foutmelding.
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

Als ik het documenten tabblad in act wil openen, dan ontvang ik een foutmelding en wordt ACT afgesloten. Dit gebeurt alleen bij contacten waar ik al een document het toegevoegd. Dus bij contacten waar geen documenten zijn toegevoegd ontvang ik geen foutmelding. Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

Als je Act! v17 gebruikt is er is een hotfix beschikbaar. Zie dit artikel: http://kb.act.com/app/answers/detail/a_id/38199
Onderaan in het artikel zie je de link naar DocTabFix.
Als je een andere versie van Act! gebruikt kun je het beste Act! un-installeren en opnieuw installeren.

Inge van Gemert
INKEY automatisering

Als je Act! v17 gebruikt is er is een hotfix beschikbaar. Zie dit artikel: http://kb.act.com/app/answers/detail/a_id/38199 Onderaan in het artikel zie je de link naar DocTabFix. Als je een andere versie van Act! gebruikt kun je het beste Act! un-installeren en opnieuw installeren. Inge van Gemert INKEY automatisering
153
x bekeken
1
reacties
1
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept