shopify stats

Wij werken met ACT versie 11.1.183.0 hotfix 1 en deze is gekoppeld een email Microsoft outlook 2003. Als wij een email uit Act versturen wordt deze niet vastgeleged in de geschiedenis. Bij email configuratie hebben wij wel vastgelegd het type geschiedenis dat dient te worden weergegeven namleijk : emailonderwerp en bericht. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Wij werken met ACT versie 11.1.183.0 hotfix 1 en deze is gekoppeld een email Microsoft outlook 2003. Als wij een email uit Act versturen wordt deze niet vastgeleged in de geschiedenis. Bij email configuratie hebben wij wel vastgelegd het type geschiedenis dat dient te worden weergegeven namleijk : emailonderwerp en bericht. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Is dit op alle pc's zo?
Het kan verschillende oorzaken hebben: Er kunnen onderdelen in Outlook zijn uitgeschakeld, het kan zijn dat er onderdelen niet goed geinstalleerd zijn, of dat er bestanden ontbreken. Je kunt voor het volledige artikel op de knowledge base van ACT! vinden: http://kb.swiftpage.com/app/answers/detail/a_id/22924/kw/19948

Is dit op alle pc's zo? Het kan verschillende oorzaken hebben: Er kunnen onderdelen in Outlook zijn uitgeschakeld, het kan zijn dat er onderdelen niet goed geinstalleerd zijn, of dat er bestanden ontbreken. Je kunt voor het volledige artikel op de knowledge base van ACT! vinden: http://kb.swiftpage.com/app/answers/detail/a_id/22924/kw/19948
edited Jan 11 '15 om 2:53 pm
186
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept