shopify stats

ACT 2012 (en vorige versies ook volgens mij) maakt automatisch geschiedenis aan als je een contactpersoon aanmaakt, bedrijf aanmaakt enz. Dat geeft alleen maar vervuiling (bij ons). Hoe kan dit uitgeschakeld worden. Alvast bedankt. Mark.

ACT 2012 (en vorige versies ook volgens mij) maakt automatisch geschiedenis aan als je een contactpersoon aanmaakt, bedrijf aanmaakt enz. Dat geeft alleen maar vervuiling (bij ons). Hoe kan dit uitgeschakeld worden. Alvast bedankt. Mark.

Sommige van die geschiendenissen kun je uitzetten in de voorkeuren van ACT!. Extra - Voorkeuren en dan tabblad Admin - Bedrijfsopties. Daar zet je de onderste 2 opties uit. Er wordt ook geschiedenis gemaakt als je bepaalde velden wijzigt. Bijvoorbeeld bij het veld Laatste Resultaat. Dat kun je uitzetten in het ontwerp van de database. Je kunt dat vinden bij Extra - Velden Definieeren en dan dubbelklikken op het veld. De optie is Generate History. Zodra je dat uitzet wordt er geen nieuwe geschiedenis meer aangemaakt als het veld wordt gewijzigd. Succes.

Sommige van die geschiendenissen kun je uitzetten in de voorkeuren van ACT!. Extra - Voorkeuren en dan tabblad Admin - Bedrijfsopties. Daar zet je de onderste 2 opties uit. Er wordt ook geschiedenis gemaakt als je bepaalde velden wijzigt. Bijvoorbeeld bij het veld Laatste Resultaat. Dat kun je uitzetten in het ontwerp van de database. Je kunt dat vinden bij Extra - Velden Definieeren en dan dubbelklikken op het veld. De optie is Generate History. Zodra je dat uitzet wordt er geen nieuwe geschiedenis meer aangemaakt als het veld wordt gewijzigd. Succes.
82
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept