shopify stats

Sinds een aantal maanden werken we met 3 collega's met ACT Pro 2011. Mijn (Windows 7) pc is daartoe ingericht met de master database, de andere 2 werken met een remote database. In 1e instantie konden we onderling synchroniseren door mijn computernaam te gebruiken. Sinds het wijzigen van de Windows werkgroep (op alle 3 systemen) werkt dit alleen nog maar door het IP adres in te vullen. Dit betekent dat elke keer als we onderling synchroniseren het IP adres even aan moeten passen (wordt toegewezen door DHCP), maar dat moet toch anders kunnen. Is er ergens onder water iets van die oude werkgroepnaam blijven hangen, waardoor de computernaam niet meer herkend wordt tijdens de synchronisatie? Iemand een idee?

Sinds een aantal maanden werken we met 3 collega's met ACT Pro 2011. Mijn (Windows 7) pc is daartoe ingericht met de master database, de andere 2 werken met een remote database. In 1e instantie konden we onderling synchroniseren door mijn computernaam te gebruiken. Sinds het wijzigen van de Windows werkgroep (op alle 3 systemen) werkt dit alleen nog maar door het IP adres in te vullen. Dit betekent dat elke keer als we onderling synchroniseren het IP adres even aan moeten passen (wordt toegewezen door DHCP), maar dat moet toch anders kunnen. Is er ergens onder water iets van die oude werkgroepnaam blijven hangen, waardoor de computernaam niet meer herkend wordt tijdens de synchronisatie? Iemand een idee?
Gebruikersnaam is geimporteerd van het oude Act! forum
76
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept