Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Geschiedenis bewaren als contactpersoon gewist wordt | Act! CRM Support Helpdesk

Regelmatig komt het voor dat wij een contactpersoon willen wissen (bij voorbeeld als hij een bepaalde firma verlaten heeft). Echter de geschiedenis die aan die persoon hangt is vaak nog wel interessant. Kunnen we op een eenvoudige manier alle geschiedenis naar een bedrijf (dus <!-- szon -->zon<!-- szon -->der contactpersoon) of naar een andere contactpersoon kopieren?

Regelmatig komt het voor dat wij een contactpersoon willen wissen (bij voorbeeld als hij een bepaalde firma verlaten heeft). Echter de geschiedenis die aan die persoon hangt is vaak nog wel interessant. Kunnen we op een eenvoudige manier alle geschiedenis naar een bedrijf (dus &lt;!-- szon --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/smiliesani/icon_sunny.gif" alt="zon" title="zon" /&gt;&lt;!-- szon --&gt;der contactpersoon) of naar een andere contactpersoon kopieren?

Wij maken dan altijd gewoon de naam leeg van de persoon. Dan blijft de bedrijfsnaam er wel gewoon instaan. Met alle geschiedenis.

Wij maken dan altijd gewoon de naam leeg van de persoon. Dan blijft de bedrijfsnaam er wel gewoon instaan. Met alle geschiedenis.
69
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept