Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Act vraagt iedere keer om registratie | Act! CRM Support Helpdesk

Ik gebruik al jaren Act en sinds 3 dagen vraagt Act iedere keer bij het starten om de registratie code in te vullen, de proef versie is verlopen. Het pakket is gekocht en heeft altijd prima gewerkt. Nu wil ik niet iedere keer de registratie code invullen. Wat kan ik hieraan doen? <!-- sweet niet -->weet niet<!-- sweet niet --> Groet Edwin

Ik gebruik al jaren Act en sinds 3 dagen vraagt Act iedere keer bij het starten om de registratie code in te vullen, de proef versie is verlopen. Het pakket is gekocht en heeft altijd prima gewerkt. Nu wil ik niet iedere keer de registratie code invullen. Wat kan ik hieraan doen? &lt;!-- sweet niet --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/smiliesani/icon_scratch.gif" alt="weet niet" title="weet niet" /&gt;&lt;!-- sweet niet --&gt; Groet Edwin

Sind een paar weken gebruik ik thuis een netwerkadapter via het stroomnet. Kan het daar mee te maken hebben? Sindsdien heb ik al 4 keer opnieuw mijn Act geregisteerd. Wat kan ik doen om deze registratie procedure niet steeds te hoeven doorlopen? Edwin

Sind een paar weken gebruik ik thuis een netwerkadapter via het stroomnet. Kan het daar mee te maken hebben? Sindsdien heb ik al 4 keer opnieuw mijn Act geregisteerd. Wat kan ik doen om deze registratie procedure niet steeds te hoeven doorlopen? Edwin

Ja, daar zal het aan liggen. Een andere netwerkkaart als standaard in stellen zodat die als eerste wordt gevonden door ACT!

Ja, daar zal het aan liggen. Een andere netwerkkaart als standaard in stellen zodat die als eerste wordt gevonden door ACT!

Hallo Inge, Hoe stel ik een standaard netwerkkaart in voor Act, wij gebruiken XP? Ik geef iedere dag opnieuw de registratie code in <!-- srotding -->rotding<!-- srotding --> Mvg Edwin

Hallo Inge, Hoe stel ik een standaard netwerkkaart in voor Act, wij gebruiken XP? Ik geef iedere dag opnieuw de registratie code in &lt;!-- srotding --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/computer/waah.gif" alt="rotding" title="rotding" /&gt;&lt;!-- srotding --&gt; Mvg Edwin
78
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept