shopify stats

Hi Inge, ik ben begonnen al onze docs van de Verkenner nu naar Act over te brengen en heel Act als DE grote data-opslag te gaan gebruiken. Nog spannend hoe dat gaat werken.. Heb dus onder groepen docs gezet, o.a. routebeschrijving. Nu wil ik een email verzenden met die routebeschrijving die in Act staat.. maar hoe? hoor graag... kom er niet uit na..! DAnk <!-- shuh? -->huh?<!-- shuh? -->

Hi Inge, ik ben begonnen al onze docs van de Verkenner nu naar Act over te brengen en heel Act als DE grote data-opslag te gaan gebruiken. Nog spannend hoe dat gaat werken.. Heb dus onder groepen docs gezet, o.a. routebeschrijving. Nu wil ik een email verzenden met die routebeschrijving die in Act staat.. maar hoe? hoor graag... kom er niet uit na..! DAnk &lt;!-- shuh? --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_rolleyes.gif" alt="huh?" title="huh?" /&gt;&lt;!-- shuh? --&gt;

Hoi Maatje, Als je ze in het tabblad Documenten hebt gezet, dan kun je het makkelijk emailen door op de knop Email te klikken!

Hoi Maatje, Als je ze in het tabblad Documenten hebt gezet, dan kun je het makkelijk emailen door op de knop Email te klikken!
42
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept