shopify stats

Van slechts een van de gebruikers wordt de takenlijst niet ingeladen wanneer je diegene bij gebruikers aanvinkt. Het maakt daarbij niet uit onder welke gebruikersnaam wordt ingelogd en op welke PC dit wordt geprobeerd. We hebben al een keer database onderhoud (controle en repareren) gedraaid. De betreffende activiteiten worden wel vermeld in de activiteitentab in het contactscherm. Wat kan er aan de hand zijn? Monique

Van slechts een van de gebruikers wordt de takenlijst niet ingeladen wanneer je diegene bij gebruikers aanvinkt. Het maakt daarbij niet uit onder welke gebruikersnaam wordt ingelogd en op welke PC dit wordt geprobeerd. We hebben al een keer database onderhoud (controle en repareren) gedraaid. De betreffende activiteiten worden wel vermeld in de activiteitentab in het contactscherm. Wat kan er aan de hand zijn? Monique

Dubbelklik eens op een van de taken in het activiteiten tabblad van het contactscherm. Bekijk of de gebruikersnaam staat vermeld als je dan klikt op de knop Plannen voor (rechts onderin) Als daar de naam van die gebruiker staat dan is deze taak voor die gebruiker gepland. Op dat moment moet de taak zichtbaar zijn in de takenlijst. Als je de taken niet ziet in de takenlijst controleer dan het volgende: - Controleer de filterinstellingen - Alle datums - Alle typen aanzetten - Alle prioriteiten aanzetten - Bij Opties Niet aanzetten: "Alleen tijdloze weergeven"

Dubbelklik eens op een van de taken in het activiteiten tabblad van het contactscherm. Bekijk of de gebruikersnaam staat vermeld als je dan klikt op de knop Plannen voor (rechts onderin) Als daar de naam van die gebruiker staat dan is deze taak voor die gebruiker gepland. Op dat moment moet de taak zichtbaar zijn in de takenlijst. Als je de taken niet ziet in de takenlijst controleer dan het volgende: - Controleer de filterinstellingen - Alle datums - Alle typen aanzetten - Alle prioriteiten aanzetten - Bij Opties Niet aanzetten: "Alleen tijdloze weergeven"

Al deze zaken kloppen. Als ik in de takenlijst ga staan en een andere gebruiker kies, dan ververst het scherm om de taken van die betreffende gebruiker weer te geven. Dat doet Act! bij alle gebruikers behalve bij die ene. Een rapport printen van de activiteiten van deze gebruiker lukt ook niet.

Al deze zaken kloppen. Als ik in de takenlijst ga staan en een andere gebruiker kies, dan ververst het scherm om de taken van die betreffende gebruiker weer te geven. Dat doet Act! bij alle gebruikers behalve bij die ene. Een rapport printen van de activiteiten van deze gebruiker lukt ook niet.

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat wanneer ik via het contactscherm een activiteit over zet (via plannen voor) naar een andere gebruiker dat deze wel zichtbaar wordt. Ik heb daarom een nieuwe gebruiker aangemaakt. Helaas was het kopieren van alle data van de corrupte gebruiker naar deze nieuwe gebruiker geen optie, want dan was de takenlijst weer leeg. Er restte mij niets anders dan record voor record na te lopen en elke activiteit handmatig om te zetten. Ik ben er een ochtend mee zoet geweest, maar ik heb in ieder geval mijn takenlijst weer compleet. Mijn volgende vraag is nu: Blijkbaar zit er een bug in (mijn) Act!. Wat is daar aan te doen? Hoe voorkom ik dat ik weer in deze situatie belandt?

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat wanneer ik via het contactscherm een activiteit over zet (via plannen voor) naar een andere gebruiker dat deze wel zichtbaar wordt. Ik heb daarom een nieuwe gebruiker aangemaakt. Helaas was het kopieren van alle data van de corrupte gebruiker naar deze nieuwe gebruiker geen optie, want dan was de takenlijst weer leeg. Er restte mij niets anders dan record voor record na te lopen en elke activiteit handmatig om te zetten. Ik ben er een ochtend mee zoet geweest, maar ik heb in ieder geval mijn takenlijst weer compleet. Mijn volgende vraag is nu: Blijkbaar zit er een bug in (mijn) Act!. Wat is daar aan te doen? Hoe voorkom ik dat ik weer in deze situatie belandt?

het is natuurlijkflauw van mij dat begrijp ik, maar je had het antwoord kunnen raden: stap over op de nieuwe versie van ACT! Je werkt nu met versie uit 2006 en inmiddels is er ACT!2010. Daarin zijn niet alleen meer functies maar ook veel bugs gefixt. Kijk eens op [url:19jsbzio]http://www.actbysage.nl[/url:19jsbzio] om de nieuwe versie te zien.

het is natuurlijkflauw van mij dat begrijp ik, maar je had het antwoord kunnen raden: stap over op de nieuwe versie van ACT! Je werkt nu met versie uit 2006 en inmiddels is er ACT!2010. Daarin zijn niet alleen meer functies maar ook veel bugs gefixt. Kijk eens op [url:19jsbzio]http://www.actbysage.nl[/url:19jsbzio] om de nieuwe versie te zien.
37
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept