shopify stats

Beste professionals, Wij zijn net overgestapt van ACT 6.0 naar 11.0. Nu wil ik de database converteren en act geeft dan een locatie (op de c:) aan. Maar ik wil de database op de server plaatsen. Als ik dan naar de server ga (is bij ons Y:) en de betreffende map aanklik en dan op <!-- sok -->ok<!-- sok --> druk, dan geeft ACT een foutmelding. Iets dat de map geen server dingen support... Moet ik nu eerste ACT op de server installeren en daar de oude database converteren? Alvast bedankt voor het antwoord

Beste professionals, Wij zijn net overgestapt van ACT 6.0 naar 11.0. Nu wil ik de database converteren en act geeft dan een locatie (op de c:) aan. Maar ik wil de database op de server plaatsen. Als ik dan naar de server ga (is bij ons Y:) en de betreffende map aanklik en dan op &lt;!-- sok --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif" alt="ok" title="ok" /&gt;&lt;!-- sok --&gt; druk, dan geeft ACT een foutmelding. Iets dat de map geen server dingen support... Moet ik nu eerste ACT op de server installeren en daar de oude database converteren? Alvast bedankt voor het antwoord

Je moet inderdaaad AC! Installeren op de server als je je database wilt delen. Pas als je dat gedaan hebt kun je de database op de server plaatsen. Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor ACT!2009? En niet voor ACT!2010?

Je moet inderdaaad AC! Installeren op de server als je je database wilt delen. Pas als je dat gedaan hebt kun je de database op de server plaatsen. Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor ACT!2009? En niet voor ACT!2010?

Bedankt voor het antwoord. Ik heb inmiddels ACT! geïnstalleerd op de server en die draait nu. Nu moet ik alleen de firewall op de server uitschakelen om met de werkstations in de database te kunnen komen terwijl ACT! wel bij de uitzonderingen staat... Is dit op te lossen? Op 1 werkstation krijg ik ACT!2009 niet geïnstalleerd. Bij de installatie van de SQL-files krijg ik elke keer de foutmelding dat de installatie van de MSXML6 en SQL Server Database Services failed. Scheelt dat dit werkstation er binnenkort uitgaat. De overgang naar 11 ipv 12 zal wel te maken hebben gehad met de update-korting die daar mee gepaard ging, anders zal ik het niet weten, haha. Nog ff een andere vraag: Ik wil de sjablonen aanpassen, maar dat werkt niet via het omzetten. Als ik het handmatig wil doen en ik open een oud sjabloon/wil een nieuwe maken dan staat er in de help-functie dat er ergens een menuutje moet komen met de naam ACT! voor de toewijzing van de velden. Ik kan die nergens vinden, waar staat die? Wederom alvast bedankt voor het antwoorden. Mvg, Benjamin

Bedankt voor het antwoord. Ik heb inmiddels ACT! ge&iuml;nstalleerd op de server en die draait nu. Nu moet ik alleen de firewall op de server uitschakelen om met de werkstations in de database te kunnen komen terwijl ACT! wel bij de uitzonderingen staat... Is dit op te lossen? Op 1 werkstation krijg ik ACT!2009 niet ge&iuml;nstalleerd. Bij de installatie van de SQL-files krijg ik elke keer de foutmelding dat de installatie van de MSXML6 en SQL Server Database Services failed. Scheelt dat dit werkstation er binnenkort uitgaat. De overgang naar 11 ipv 12 zal wel te maken hebben gehad met de update-korting die daar mee gepaard ging, anders zal ik het niet weten, haha. Nog ff een andere vraag: Ik wil de sjablonen aanpassen, maar dat werkt niet via het omzetten. Als ik het handmatig wil doen en ik open een oud sjabloon/wil een nieuwe maken dan staat er in de help-functie dat er ergens een menuutje moet komen met de naam ACT! voor de toewijzing van de velden. Ik kan die nergens vinden, waar staat die? Wederom alvast bedankt voor het antwoorden. Mvg, Benjamin

Het zou kunnen dat het ACT!-velden menu in MsWord wel open staat maar dat deze onder een ander scherm staat. Probeer een s Alt+Tab om te kijken of het scherm ergens onder zit. Zou ook kunnen dat de optie is uitgeschakeld, kijk in Word bij Help - Info - uitgeschakelde items.

Het zou kunnen dat het ACT!-velden menu in MsWord wel open staat maar dat deze onder een ander scherm staat. Probeer een s Alt+Tab om te kijken of het scherm ergens onder zit. Zou ook kunnen dat de optie is uitgeschakeld, kijk in Word bij Help - Info - uitgeschakelde items.
43
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept