Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Database kopieren | Act! CRM Support Helpdesk

Hey, ik ben vrij nieuw met act dus misschien is het wel erg eenvoudig wat er mis is maar ik kom het volgende probleem tegen: ik zit op een klein bedrijfs netwerk en heb nadat mijn test periode afgelopen was een licentie aangeschaft van act 2008 (10.0.1.199) nou <!-- swild -->wild<!-- swild -->e ik de complete database map van mijn collega op een usb stick kopieren en dan in die van mij plakken maar als ik die database wil openen dan zegt Act dat de versie van haar nieuwer is en dat ik act moet updaten (we hebben precies dezelfde versie) wat er tevens gebeurt is dat ze nu soms zelf de database niet meer kan openen met de foutmelding dat er een misschien een firewall of iets dergelijks in de weg zit (geen firewalls en het is notabene haar eigen computer). weet iemand wat er aan de hand kan zijn? alvast bedankt. Niels.