Warning: session_start(): Session callback expects true/false return value in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Warning: session_start(): Failed to read session data: user (path: ) in /customers/b/9/0/actforum.nl/httpd.www/sys/CODOF/Util.php on line 84 Database kopieren | Act! CRM Support Helpdesk

Hey, ik ben vrij nieuw met act dus misschien is het wel erg eenvoudig wat er mis is maar ik kom het volgende probleem tegen: ik zit op een klein bedrijfs netwerk en heb nadat mijn test periode afgelopen was een licentie aangeschaft van act 2008 (10.0.1.199) nou <!-- swild -->wild<!-- swild -->e ik de complete database map van mijn collega op een usb stick kopieren en dan in die van mij plakken maar als ik die database wil openen dan zegt Act dat de versie van haar nieuwer is en dat ik act moet updaten (we hebben precies dezelfde versie) wat er tevens gebeurt is dat ze nu soms zelf de database niet meer kan openen met de foutmelding dat er een misschien een firewall of iets dergelijks in de weg zit (geen firewalls en het is notabene haar eigen computer). weet iemand wat er aan de hand kan zijn? alvast bedankt. Niels.

Hey, ik ben vrij nieuw met act dus misschien is het wel erg eenvoudig wat er mis is maar ik kom het volgende probleem tegen: ik zit op een klein bedrijfs netwerk en heb nadat mijn test periode afgelopen was een licentie aangeschaft van act 2008 (10.0.1.199) nou &lt;!-- swild --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/smiliesani/icon_bounce.gif" alt="wild" title="wild" /&gt;&lt;!-- swild --&gt;e ik de complete database map van mijn collega op een usb stick kopieren en dan in die van mij plakken maar als ik die database wil openen dan zegt Act dat de versie van haar nieuwer is en dat ik act moet updaten (we hebben precies dezelfde versie) wat er tevens gebeurt is dat ze nu soms zelf de database niet meer kan openen met de foutmelding dat er een misschien een firewall of iets dergelijks in de weg zit (geen firewalls en het is notabene haar eigen computer). weet iemand wat er aan de hand kan zijn? alvast bedankt. Niels.

Hoi Niels, Welkom op het ACT! forum. Je kunt een database overzetten op een ander computer. Je maakt dan eerst een reservekopie met bestand - reservekopie maken. Er wordt dan een zip bestand aangemaakt met de volledige database inclusief bijlagen. Dat zip bestand kun je op een stik zetten en dan openen vanaf een andere computer. Dat doe je dan met Bestand - herstellen - database - herstellen als. Je bladert naar het zip bestand en daarna kun je hem openen.

Hoi Niels, Welkom op het ACT! forum. Je kunt een database overzetten op een ander computer. Je maakt dan eerst een reservekopie met bestand - reservekopie maken. Er wordt dan een zip bestand aangemaakt met de volledige database inclusief bijlagen. Dat zip bestand kun je op een stik zetten en dan openen vanaf een andere computer. Dat doe je dan met Bestand - herstellen - database - herstellen als. Je bladert naar het zip bestand en daarna kun je hem openen.

Hoi Inge, Bedankt voor de reactie! bedankt voor je hulp. Er heeft zich helaas nog een probleem voor gedaan. Ik kan de database nu ook op de originele computer niet meer openen! ik krijg de foutmelding dat het bestand niet beschikbaar is en dat ik de server waar hij op staat moet raadplegen of de firewall uit moet zetten. (de database staat op de computer zelf!). Ik denk dat het Pad bestand beschadigd is doordat ik het gekopieerd heb? helaas kan ik dat niet repareren want mijn ACTDIAG connect ook niet naar geen enkele database. volgens mij heb ik het nogal bond gemaakt :). alvast bedankt.!

Hoi Inge, Bedankt voor de reactie! bedankt voor je hulp. Er heeft zich helaas nog een probleem voor gedaan. Ik kan de database nu ook op de originele computer niet meer openen! ik krijg de foutmelding dat het bestand niet beschikbaar is en dat ik de server waar hij op staat moet raadplegen of de firewall uit moet zetten. (de database staat op de computer zelf!). Ik denk dat het Pad bestand beschadigd is doordat ik het gekopieerd heb? helaas kan ik dat niet repareren want mijn ACTDIAG connect ook niet naar geen enkele database. volgens mij heb ik het nogal bond gemaakt :). alvast bedankt.!

geen probleem, wat je kunt doen is het volgende: ga naar de map waar je database staat met windows verkenner. daar verwijder je het .pad bestand. daarna doe je in ACT! bestand o,penen en kies je bestandstype adf. er wordt dan een nieuw .pad bestand aangemaakt waarmee je database geopend wordt. Dit moet je dus op de lokale computer doen waar je database staat.

geen probleem, wat je kunt doen is het volgende: ga naar de map waar je database staat met windows verkenner. daar verwijder je het .pad bestand. daarna doe je in ACT! bestand o,penen en kies je bestandstype adf. er wordt dan een nieuw .pad bestand aangemaakt waarmee je database geopend wordt. Dit moet je dus op de lokale computer doen waar je database staat.
54
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept