shopify stats

Wij zijn onlangs overgestapt van ACT 6 naar ACT nieuwste versie. Hierbij loop ik tegen heel wat dingen aan, het meest belangrijke voor mij nu is dat ik de brieven die vanuit act owrden gemaakt, niet meer automatisch kan opslaan op de c-schijf. wie kan mij vertellen waar ik dit kan instellen? Verder zie ik in de dagagenda alleen de activiteiten van die dag met tijd, maar activiteiten/afspraken enz uit het verleden <!-- szon -->zon<!-- szon -->der tijd, blijven op die dag staan, terwijl ze in de óude'act meeschoven naar de huidige dag. Hoe kan ik de agenda hievoor goed instellen? Als laatste vind ik het erg onhandig dat er bij een contact nu een splitsing is tussen geschiedenis, notities en activiteiten. Weet iemand een manier om dit toch bij elkaar zichtbaar te krijgen, en ook op een contactrapport?

Wij zijn onlangs overgestapt van ACT 6 naar ACT nieuwste versie. Hierbij loop ik tegen heel wat dingen aan, het meest belangrijke voor mij nu is dat ik de brieven die vanuit act owrden gemaakt, niet meer automatisch kan opslaan op de c-schijf. wie kan mij vertellen waar ik dit kan instellen? Verder zie ik in de dagagenda alleen de activiteiten van die dag met tijd, maar activiteiten/afspraken enz uit het verleden &lt;!-- szon --&gt;&lt;img src="{SMILIES_PATH}/smiliesani/icon_sunny.gif" alt="zon" title="zon" /&gt;&lt;!-- szon --&gt;der tijd, blijven op die dag staan, terwijl ze in de &oacute;ude'act meeschoven naar de huidige dag. Hoe kan ik de agenda hievoor goed instellen? Als laatste vind ik het erg onhandig dat er bij een contact nu een splitsing is tussen geschiedenis, notities en activiteiten. Weet iemand een manier om dit toch bij elkaar zichtbaar te krijgen, en ook op een contactrapport?

Brieven die vanuit ACT! worden gemaakt worden met de nieuwe versie van ACT! automatisch in de Attachments map gezet. het voordeel daarvan is dat je het niet meer op de c schijf hebt. Als je de database ooit verplaatst of deelt met anderen dan kunnen ze alle bijlagen uit de Attachments map wel lezen maar die van de c map niet. Je bent nu dus beter voorbereid op de toekomst. Voor nu zal het misschien even wennen zijn. Het is ook met de nieuwe versie van ACT! mogelijk om de onvoltooide taken door te schuiven naar vandaag. Dit doe je bijExtra - voorkeuren - kalender en planning - planningsvoorkeuren en dan per type taak de optie aanzetten "automatisch doorschuiven naar vandaag". Voor het samenvoegen van notities en geschiedenis heb ik een programma geschreven. Neem [url=http://actaddons.nl/index.php?main_page=contact_us:1qxx322m]contact[/url:1qxx322m]op zodat ik het kan instellen.[/url]

Brieven die vanuit ACT! worden gemaakt worden met de nieuwe versie van ACT! automatisch in de Attachments map gezet. het voordeel daarvan is dat je het niet meer op de c schijf hebt. Als je de database ooit verplaatst of deelt met anderen dan kunnen ze alle bijlagen uit de Attachments map wel lezen maar die van de c map niet. Je bent nu dus beter voorbereid op de toekomst. Voor nu zal het misschien even wennen zijn. Het is ook met de nieuwe versie van ACT! mogelijk om de onvoltooide taken door te schuiven naar vandaag. Dit doe je bijExtra - voorkeuren - kalender en planning - planningsvoorkeuren en dan per type taak de optie aanzetten &amp;quot;automatisch doorschuiven naar vandaag&amp;quot;. Voor het samenvoegen van notities en geschiedenis heb ik een programma geschreven. Neem [url=http&amp;#58;//actaddons&amp;#46;nl/index&amp;#46;php?main_page=contact_us:1qxx322m]contact[/url:1qxx322m]op zodat ik het kan instellen.

Toen wij over gingen naar de nieuwste versie van Act toen was het voor ons ook heel erg wennen. We waren zo gewend om de brieven in word op te slaan. Maar nu zijn we al zo ver dat we niets anders meer willen. Je moet er alleen wel aan denken dat je geen documenten meer opent vanuit word met bestand openen want dat zijn andere documenten dan die in Act staa. Die MOET je dus ook vanaf Act openen. Is alleen maar handiger want je zit toch al in de klantkaart. Succes ermee. Kees

Toen wij over gingen naar de nieuwste versie van Act toen was het voor ons ook heel erg wennen. We waren zo gewend om de brieven in word op te slaan. Maar nu zijn we al zo ver dat we niets anders meer willen. Je moet er alleen wel aan denken dat je geen documenten meer opent vanuit word met bestand openen want dat zijn andere documenten dan die in Act staa. Die MOET je dus ook vanaf Act openen. Is alleen maar handiger want je zit toch al in de klantkaart. Succes ermee. Kees
Google will guide you!
45
x bekeken
0
reacties
0
volgers
live voorbeeld
minimaal 10 tekens
WAARSCHUWING: Je bent genoemd %MENTIONS%, maar zij kunnen dit bericht niet zien.
Opslaan...
Opgeslagen
Alle berichten in dit onderwerp zullen worden verwijderd ?
Concept ... Klik om door te gaan met typen
Verwijder concept